Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GAHAGAGHA!!!!! F*¤k!!!

 

Pappa har bestillt IP-telefon ifra telio.no. Men han er så teit, han oppgraderte bare adsl-linja vår hos tiscali til 1024/256 linje for 399kr i måneden idag. Istedenfor å ta den linja han egentlig lovte meg, 1300/640 hos firstmile.no.

Har dere peiling på hvordan det er mulig og stoppe oppgraderinga av linja vår før det skjer? om det er mulig?! Tenker siden han trykka jo godta på avtalen dems om ting. Trer den ikraft med en gang, eller når linja er aktivert?

 

Må nesten ringe dem i morgen.. GG DAM!!!!

Lenke til kommentar
Hvorfor skal folk som tydligvis ikke har holdt til under søppel, eller deltatt i SO3, invadere tråden (og kategorien), for så å anklage andre for å se opp til en av de mest erfarne SOerne vi har her?

 

*Be en stille bønn om at SO kan bli som det en gang var (ja, jeg vet at jeg ikke har vært med på den aller beste tiden, men det var gode tider da jeg startet)*

Latterligste jeg har hørt. jeg gidder ikke å tilbe en kar som skryter av at han har grisebanka kurt nilsen. hans egne ord btw. Greit nok at han er en av de sterke gutta på forumet her, men alle blir ikke like imponerte..

Lenke til kommentar

UMULIG at noen kan ha samme status som meg nå:

 

-1337 Innlegg i tellertråder :grin:

-666 Innlegg i Counter Strike :devil:

-Alle innleggene i CS utgjør ganske nøyaktig 33% av min totale posting før denne posten. (Og litt mer ca. etter jeg har postet denne) :grin:

 

Ingen bryr seg, men jeg syns det er litt kult :p Og ikke diss hva jeg SYNS. :hrm:

Lenke til kommentar
UMULIG at noen kan ha samme status som meg nå:

 

-1337 Innlegg i tellertråder :grin:

-666 Innlegg i Counter Strike :devil:

-Alle innleggene i CS utgjør ganske nøyaktig 33% av min totale posting før denne posten. (Og litt mer ca. etter jeg har postet denne) :grin:

 

Ingen bryr seg, men jeg syns det er litt kult :p Og ikke diss hva jeg SYNS. :hrm:

Jævlig bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal folk som tydligvis ikke har holdt til under søppel, eller deltatt i SO3, invadere tråden (og kategorien), for så å anklage andre for å se opp til en av de mest erfarne SOerne vi har her?

 

*Be en stille bønn om at SO kan bli som det en gang var (ja, jeg vet at jeg ikke har vært med på den aller beste tiden, men det var gode tider da jeg startet)*

 

Skulle vert de samme reglene som i første SO,

du var nødt til å lese igjennom hele tråden før du kunne poste i den :p

Lenke til kommentar

Å, skammen! Jeg leste gjennom de tidlige innleggene mine, fra mens jeg var liten og dum. Plutselig så jeg SMS-språk! Det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn! Hvordan klarte jeg å være dum nok til å sette på automatisk pålogging på en annen persons PC? Å, hvor jeg føler meg skitten av min nylig tilegnede kunnskap om at det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn...

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Å, skammen! Jeg leste gjennom de tidlige innleggene mine, fra mens jeg var liten og dum. Plutselig så jeg SMS-språk! Det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn! Hvordan klarte jeg å være dum nok til å sette på automatisk pålogging på en annen persons PC? Å, hvor jeg føler meg skitten av min nylig tilegnede kunnskap om at det har blitt skrevet SMS-språk i mitt navn...

Hwhehehehe

 

 

ja, hw

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...