Same- Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg mente hvilke forum Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Verste er at eg er aktivt forume bruker i 5andre forumer i tillegg til denne. Samme her. 4 andre store fora og 5 små. Skumle saker... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Diverse 2norske hundeforum, utlandske amstaff forume, DVDrip spansk forume , ogris.....osv... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dere er verre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vil glatt påstå at jeg har et liv selv om jeg prater med dere... Vil glatt påstå at du lyver. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Har kun HW jeg... Klarer meg lenge. Vil glatt påstå at du lyver. Vil glatt påstå at jeg kan overse din påstand. Endret 13. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Diverse 2norske hundeforum, utlandske amstaff forume, DVDrip spansk forume , ogris.....osv... Er du like aktiv i de forumene som du er her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hmmm kommer ann på kor aktive de er enkelte dager. Hw.no er no forstatt prioritet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hmmm kommer ann på kor aktive de er enkelte dager. Hw.no er no forstatt prioritet. Skjønner ikke at det går an jeg. hvis jeg plutselig endag sitter hele fuckings dagen på forumet her så får jeg liksom ikke posta stort alikevel. Du må da ha jøvlig mye fritid. Lar du hunden gå turer alene ell? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Lar du hunden gå turer alene ell? (Føler at jeg kommer med veldig masse lure ting her ) Endret 13. desember 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) De beryktede "pausene"...Bare se på HalTan og abnormal FU! Endret 13. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild. Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god... Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) ...Og du henger da på katteforum? Endret 13. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god... Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe *pipekonsert* BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! SnowDOG_, fortell mer om Santoz! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god... Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe *pipekonsert* BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! SnowDOG_, fortell mer om Santoz! Jaja... fortelle meir om den du.... (snowdog...) Endret 13. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 skjønner fortsatt ikke hvorfor SnowDOG er blitt helten til nesten samtlige i SO3 *no offence snøhund * Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god... Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe ...tuller du? Grete Ragnild? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 tester ut mozilla firefox jeg nå,bedre enn opera Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god... Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe ...tuller du? Grete Ragnild? Nei... heilt sannt...b erre spørr robB... er feit og svart.. som jeg har sakt.. men er veldig kosete eg fin. DEn har noen merkelige stillinger når den ligger og. Den ligger ofte på rygg med beina i været... hehe... kan leggja ut bilete. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 skjønner fortsatt ikke hvorfor SnowDOG er blitt helten til nesten samtlige i SO3 *no offence snøhund * TAKK. There's another one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg