Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm kommer ann på kor aktive de er enkelte dager. Hw.no er no forstatt prioritet.

Skjønner ikke at det går an jeg. hvis jeg plutselig endag sitter hele fuckings dagen på forumet her så får jeg liksom ikke posta stort alikevel. Du må da ha jøvlig mye fritid. Lar du hunden gå turer alene ell? ;)

Lenke til kommentar
siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.

Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god...

Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe :roll:

*pipekonsert* BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

 

 

 

 

SnowDOG_, fortell mer om Santoz! :love:

Lenke til kommentar
siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.

Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god...

Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe :roll:

*pipekonsert* BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

 

 

 

 

SnowDOG_, fortell mer om Santoz! :love:

Jaja... fortelle meir om den du.... (snowdog...)

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.

Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god...

Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe :roll:

...tuller du? Grete Ragnild?

Lenke til kommentar
siden snowdog snakker so mye om hunden sin so kan jo eg nevne katten min,,, har det merkeligste navnet... Grete Ragnild.

Den er veldig feit og er svart... jau den er også veldi mjuk og god...

Den har åsso aldri drete eller pissa inne.. Hah... Men liker godt hunder.... hehe :roll:

...tuller du? Grete Ragnild?

Nei... heilt sannt...b erre spørr robB... er feit og svart.. som jeg har sakt.. men er veldig kosete eg fin.

DEn har noen merkelige stillinger når den ligger og. Den ligger ofte på rygg med beina i været... hehe... kan leggja ut bilete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...