dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Da kan jeg ikke. Skal trene Æsj, nå som jeg ville knekke deg litt ogsånn Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jaja...er sulten. Tror jeg skal ned i kjelleren og hente opp litt julebakst. Gammlingene har begynt med julebaksten. Så...koselige tider frammover *glise* Hmm.... Betgenelsen "Julebaksten" i strøket der du bor, har jeg forbundet med noe veeeeldig tynnflytende Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 OMG! Ser dere virkelig på det drittet der? Hater håndball så utrolig mye at dere ikke aner. J*vla dritt sport og møkka VM dritt. %"¤&( > Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er på jobb så jeg får ikke med meg kampen... Noen scoringer inn til videre? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 OMG! Ser dere virkelig på det drittet der? Hater håndball så utrolig mye at dere ikke aner. J*vla dritt sport og møkka VM dritt. %"¤&( > Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er på jobb så jeg får ikke med meg kampen... Noen scoringer inn til videre? Er det ikke scoringer hele tiden dah Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er på jobb så jeg får ikke med meg kampen... Noen scoringer inn til videre? Er det ikke scoringer hele tiden dah Hehe, jo, er jo det. Er Norge bedre i dag i forhold til motstanderen enn i går da? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Håndball VM er spennende! Gitt at du bare ser på når Norge spiller de siste 5 minuttene i finalen og vinner! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 er det bilde av deg selv artic? Du er jævli fin om det er det ialefall Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 er det bilde av deg selv artic? Du er jævli fin om det er det ialefall Syntes det ser ut som ho Briteny spers dama jeg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som kan si meg de erogene sonene til ei dame foresten? Kjekt å vite. Selv om jeg tror jeg vet de allerede... rompe pupper mage innsiden av lår... må google litt også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som kan si meg de erogene sonene til ei dame foresten? Absolutt hele skiten... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) dette forklarer det meste http://www.oddarvid.com/erogen.html edit: hele greia? må runnsleike ho da Endret 3. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er det så dumt da... (ja, det finnes noen få unntak fra den store erogene maksisonen ) Endret 3. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvordan går det med damen åsmund? (jeg har bilde av meg selv) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 er det bilde av deg selv artic? Du er jævli fin om det er det ialefall Så du ikke at det var britney Spears neida. C:\Documents and Settings\Adrian\Skrivebord\Files\Britney Spears\05 - Britney Spears - Early Mornin.mp3 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 så ikke det nei Dama reagerte ikke en gang på skoledagen etter. Ikke gjorde jeg heller. Har liksom ingenting å si til ho...av foruft ialefall. Kan jo gjøre som noen andre i klassa, fks " velvel mari, har det morro i dag?" Men det er liksom ikke meg. Jeg hadde tenkt å invitere meg med ho hjem når mamma og pappa reiser til syden for 14 dager. Det er like etter jul, så det er litt lenge til. Skulle gjort noe i mellomtiden. Tenkte å besøke ho en dag om jeg er på notodden en dag. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 gå på kino en fredag. Så kanskje kan du spørre hva hun skal på lørdagen. Hvis hun skal ut kan du si: "Det skal jeg også. Skal jeg sende deg en melding så kan vi møtes ute?" Vips har du nummeret hennes også, og en date nummer to (iallefall nesten date). Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) det virker ikke litt påtrengende da...eller edit: jeg blir ikke her på en stund..må ete..kanskje ostesmørbrød, med oppskrift tidligere i tråden Endret 3. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen vil kalle det påtrengende, andre vil kalle det å være utadvendt. Å være utadvent er positivt. dessuten vil det ikke virke påtrengende å spørre om det dersom dere er ute på kino. Er jo bare et uskyldig spørsmål om hun skal ut...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg