Nikkor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ferie 20desember jeg. vi også 9 dager igjen, derva 2 av de er helg! Hmm, Nikkor går i klassen min, så godt gjort av han å slutte 20. desember Ber meg fri 1 dag. Copenhagen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det bare meg, eller har ikke ananas vært her på lenge nå? Les et stykke bakover her. Hun tok seg en pause eller noe... ah, så nå. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er det bare meg, eller har ikke ananas vært her på lenge nå? Hun skulle ta pause til etter nyttår. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 De beryktede "pausene"...Bare se på HalTan og abnormal De kommer igjen. Avhengig, vet du. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 De beryktede "pausene"...Bare se på HalTan og abnormal De kommer igjen. Avhengig, vet du. Jeg vet det "JEG SLUTTER NÅ!! SE PÅ MEG!!" *kose på haltan* Eneste personen som har ordentlig sluttet (som jeg kommer på i farta) er nvoetfiv, og han er savnet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eneste personen som har ordentlig sluttet (som jeg kommer på i farta) er nvoetfiv, og han er savnet Ikke glem VeXx. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eneste personen som har ordentlig sluttet (som jeg kommer på i farta) er nvoetfiv, og han er savnet Ikke glem VeXx. Og han også ( Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Eneste personen som har ordentlig sluttet (som jeg kommer på i farta) er nvoetfiv, og han er savnet Han er da innom på snarvisitter av og til... Men det er rimelig sjelden, du skal få den. kke glem VeXx. Ja, hvor ble det av han? Alt jeg vet er at han flyttet til vår flotte by, og så forsvant han. Endret 13. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En dag skal jeg skaffe meg et liv, og da skal jeg slutte å være her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Eneste personen som har ordentlig sluttet (som jeg kommer på i farta) er nvoetfiv, og han er savnet Han er da innom på snarvisitter av og til... Men det er rimelig sjelden, du skal få den. Jeg vet da hvor jeg skal treffe han, han er på et annet forum som jeg også bruker så det er ikke det, men jeg savner han her på hw.. Men da må jeg stikke...det stenger her... So long folks Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Arctic slutta vel. Endret 13. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En dag skal jeg skaffe meg et liv, og da skal jeg slutte å være her In your dreams liksom! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mange gode folk som har sluttet ja. Har vurdert å sluttet enkelte ganger men eg tror eg bare hadde gått bananas om eg gjorde det. Verste er at eg er aktivt forume bruker i 5andre forumer i tillegg til denne. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En dag skal jeg skaffe meg et liv, og da skal jeg slutte å være her Jeg er her ofte OG har et liv. Jeg gjør bare ikke noe i det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En dag skal jeg skaffe meg et liv, og da skal jeg slutte å være her Samma her! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 En dag skal jeg skaffe meg et liv, og da skal jeg slutte å være her Jeg er her ofte OG har et liv. Jeg gjør bare ikke noe i det. hehe, bra beskrivende. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 location lillehammer *hente forsterker i morra* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Vil glatt påstå at jeg har et liv selv om jeg prater med dere... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mange gode folk som har sluttet ja. Har vurdert å sluttet enkelte ganger men eg tror eg bare hadde gått bananas om eg gjorde det. Verste er at eg er aktivt forume bruker i 5andre forumer i tillegg til denne. Hvilke da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mange gode folk som har sluttet ja. Har vurdert å sluttet enkelte ganger men eg tror eg bare hadde gått bananas om eg gjorde det. Verste er at eg er aktivt forume bruker i 5andre forumer i tillegg til denne. Hvilke da? Sjekk forrige side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg