Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir så sur når folk sier sånn som Kasp.

"Jeg fikk bare 5 i snitt, kunne fått 5.2 hvis ikke det hadde vært for nynorsk"

 

Når ble 5 dårlig? Vær fornøyd med det ffs, det er jo sykt gode karakterer. Jeg fikk bare 3.6 eller noe etter 9kl :(

Nå setter jeg ganske høye krav til meg selv.

Er vel jeg som selv bestemmer hvor bra karakterene må være før jeg er misfornøyd..

 

 

Men samma det, jeg har ferie fra 21. desember!!

Har musikkprosjekt resten av denne uka, jeg og 3 andre skal lage en spansk taco-sang mens vi danser i skjørt :D

Lenke til kommentar
Ungdomsskolen har ikke en dritt å si uansett. Minimalt

Jo... hvis man får stryk på ungdomsskolen så kommer man ikke akkurat inn så mange plasser :ermm:

øhm jo det tror jeg altså. Er ikke så vanskelig krav dem stiller akkurat.. dessuten man kan gjøre det jævlig dårlig uten å stryke i fag da. Er vel nesten en umulighet å stryke i noe fag på ungdomsskolen..

Lenke til kommentar

Faen.. ! Jeg hjalp kjæresten min med å oversette et a4 ark hun hadde skrevet på norsk til Engelsk jeg. Vi samarbeida, og jobba med å legge inn endel av de feilene hun vanligvis har... Tror dere ikke læreren ga henne 2+, grunnet at læreren mener hun har funnet den på nettet, siden den er såpass bedre enn vanlig!!

 

Er det lov? Er det ikke sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist? Altså, at læreren må faktisk finne den isåfall på nettet og vise frem sikre kilder. Noe hun ikke kommer til å gjøre, siden hun har skrevet den med hjelp av meg.. :S

Lenke til kommentar
Faen.. ! Jeg hjalp kjæresten min med å oversette et a4 ark hun hadde skrevet på norsk til Engelsk jeg. Vi samarbeida, og jobba med å legge inn endel av de feilene hun vanligvis har... Tror dere ikke læreren ga henne 2+, grunnet at læreren mener hun har funnet den på nettet, siden den er såpass bedre enn vanlig!!

 

Er det lov? Er det ikke sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist? Altså, at læreren må faktisk finne den isåfall på nettet og vise frem sikre kilder. Noe hun ikke kommer til å gjøre, siden hun har skrevet den med hjelp av meg.. :S

Er det ikke lov til å få hjelp da? Hun har jo skrevet den selv. Dessuten så må læreren enten stryke henne eller gi henne en bedre karakter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...