Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ungdomsskolen har ikke en dritt å si uansett. Minimalt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvordan får du til å ha eksamen nå? Går fint det Men det er da ikke vanlig å ha eksamen til jul...? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Blir så sur når folk sier sånn som Kasp. "Jeg fikk bare 5 i snitt, kunne fått 5.2 hvis ikke det hadde vært for nynorsk" Når ble 5 dårlig? Vær fornøyd med det ffs, det er jo sykt gode karakterer. Jeg fikk bare 3.6 eller noe etter 9kl Nå setter jeg ganske høye krav til meg selv. Er vel jeg som selv bestemmer hvor bra karakterene må være før jeg er misfornøyd.. Men samma det, jeg har ferie fra 21. desember!! Har musikkprosjekt resten av denne uka, jeg og 3 andre skal lage en spansk taco-sang mens vi danser i skjørt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ferie 20desember jeg. Edit: Band Aid - Do They Know It's Christmas.mp3!!!! Endret 13. desember 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hoho, tapere slutter 17de jeg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nice, ser ikke ut som det blir noe TG i år heller. :/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvordan får du til å ha eksamen nå? Går fint det Men det er da ikke vanlig å ha eksamen til jul...? Her er det visst det.... Eksamen nå og til våren Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ungdomsskolen har ikke en dritt å si uansett. Minimalt Jo... hvis man får stryk på ungdomsskolen så kommer man ikke akkurat inn så mange plasser Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hoho, tapere slutter 17de jeg Hadde siste dagen i dag jeg Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nice, ser ikke ut som det blir noe TG i år heller. :/ Trodde vi var sikra, jeg Da blir det vel OsloLAN i 2005 da =( Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ungdomsskolen har ikke en dritt å si uansett. Minimalt Jo... hvis man får stryk på ungdomsskolen så kommer man ikke akkurat inn så mange plasser øhm jo det tror jeg altså. Er ikke så vanskelig krav dem stiller akkurat.. dessuten man kan gjøre det jævlig dårlig uten å stryke i fag da. Er vel nesten en umulighet å stryke i noe fag på ungdomsskolen.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Trodde vi var sikra, jeg Da blir det vel OsloLAN i 2005 da =( MM! Endret 13. desember 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Faen.. ! Jeg hjalp kjæresten min med å oversette et a4 ark hun hadde skrevet på norsk til Engelsk jeg. Vi samarbeida, og jobba med å legge inn endel av de feilene hun vanligvis har... Tror dere ikke læreren ga henne 2+, grunnet at læreren mener hun har funnet den på nettet, siden den er såpass bedre enn vanlig!! Er det lov? Er det ikke sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist? Altså, at læreren må faktisk finne den isåfall på nettet og vise frem sikre kilder. Noe hun ikke kommer til å gjøre, siden hun har skrevet den med hjelp av meg.. :S Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Be dama di om å protestere som faen og ikke gi seg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bare si at du hjalp a litt så er den iallefall ikke finni på nettet... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er allerede sagt at jeg hjalp til. Problemet er at læreren der er så dust.. Finnes ikke noen lover jeg kan printe ut og dama kan vise henne? Som forbyr henne det? (Vet det er mange her som er flinke med lovsider osv. ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ahhh la meg slå opp! *Akkurat ferdig med jussoppgave* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Faen.. ! Jeg hjalp kjæresten min med å oversette et a4 ark hun hadde skrevet på norsk til Engelsk jeg. Vi samarbeida, og jobba med å legge inn endel av de feilene hun vanligvis har... Tror dere ikke læreren ga henne 2+, grunnet at læreren mener hun har funnet den på nettet, siden den er såpass bedre enn vanlig!! Er det lov? Er det ikke sånn at man er uskyldig til det motsatte er bevist? Altså, at læreren må faktisk finne den isåfall på nettet og vise frem sikre kilder. Noe hun ikke kommer til å gjøre, siden hun har skrevet den med hjelp av meg.. :S Er det ikke lov til å få hjelp da? Hun har jo skrevet den selv. Dessuten så må læreren enten stryke henne eller gi henne en bedre karakter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Drit i læreren, klag til rektor. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Drit i læreren, klag til rektor. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg