Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hadde vel et snitt på ca 5,2 på ungdomsskolen. Skal love deg det blir en saftig nedtur for det når du kommer på videregående.

Mye tøffere der.. :ermm:

 

Matematikk: 5

Norsk: 5

Tysk: 5

Musikk: 6

Nynorsk: hm, tror jeg fikk en 4'rer der.

Engelsk: 6

Gym: 4 (ja, utrolig nok. Hadde ei hore av en lærer, klarte å dra meg opp fra "3-4", fikk 5 året før. De som aldri hadde gym fikk 5, de fleste jentene altså.)

 

Resten av de husker jeg ikke. :hmm:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Norsk: 5

Norsk muntlig: 5

Nynorsk: 4

KRL: 5

Samfunnsfag: 5

Engelsk: 6

Engelsk muntlig: 6

Matte: 5

Gym: 5

Fransk: 5

Fransk muntlig: 5

1337.

 

Enten så er du veldig flink eller så er ikke skolen den strengeste. Det finner du fort ut på vgs. Bedre enn noen snitt jeg har fått (på ungdomsskolen) uansett. WTG.

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg ut matte tentamen og fikk en 2'er! :thumbdown:

Min klasse suger i matte fant jeg ut idag, halv parten av klassen hadde fått 2'ere.

Det beste var en 5'er som jeg ikke vet hvem var av.

Noen som fikk stryk og.

 

Matte er ikke min ting.

kan være læreren som er cp-skada ? eller down syndrom ? :p

 

 

lurer på om jeg skal begynne å poste litt igjen..

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg går noe særlig ned i snitt fra ungdomskolen nå til jul. Får se på gymkarakteren, om læreren er grei.

 

jeg fikk selvfølgelig den strengeste av mattelærerne :(

 

oppmuntrer meg selv med at han er flink og at det er at jeg lærer det som betyr noe. første klasse altså.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg ut matte tentamen og fikk en 2'er! :thumbdown:

Min klasse suger i matte fant jeg ut idag, halv parten av klassen hadde fått 2'ere.

Det beste var en 5'er som jeg ikke vet hvem var av.

Noen som fikk stryk og.

 

Matte er ikke min ting.

kan være læreren som er cp-skada ? eller down syndrom ? :p

 

 

lurer på om jeg skal begynne å poste litt igjen..

Læreren er helt grei, men det er enkelte som bråker veldi mye i klassen, så jeg får ikke konsentrasjon nok :mad: Vi har tenkt å gjøre noe med det, så håper det blir slutt på all bråk. M tentamen hadde jo mye som vi ikke hadde lært også. Fikk jo nesten ikke brukt regel boka mi jo, hadde skrevet flere sider :dontgetit:

Lenke til kommentar
I dag fikk jeg ut matte tentamen og fikk en 2'er! :thumbdown:

Min klasse suger i matte fant jeg ut idag, halv parten av klassen hadde fått 2'ere.

Det beste var en 5'er som jeg ikke vet hvem var av.

Noen som fikk stryk og.

 

Matte er ikke min ting.

kan være læreren som er cp-skada ? eller down syndrom ? :p

 

 

lurer på om jeg skal begynne å poste litt igjen..

Læreren er helt grei, men det er enkelte som bråker veldi mye i klassen, så jeg får ikke konsentrasjon nok :mad: Vi har tenkt å gjøre noe med det, så håper det blir slutt på all bråk. M tentamen hadde jo mye som vi ikke hadde lært også. Fikk jo nesten ikke brukt regel boka mi jo, hadde skrevet flere sider :dontgetit:

Vet akkurat hvordan du har det, min klasse må være den mest bråkete på hele skolen..

Lenke til kommentar
Norsk: 5

bla bla

1337.

 

Enten så er du veldig flink eller så er ikke skolen den strengeste. Det finner du fort ut på vgs. Bedre enn noen snitt jeg har fått (på ungdomsskolen) uansett. WTG.

Takk, tror skolen vår er ganske så streng

Norsk-læreren vår, gir aldri bedre enn 5+, hun bruker ikke 6'ere.

Samme lærer har vi i KRL også, så det sier jo seg selv.

I gym har aldri noen fått 6 så vidt jeg husker.

 

Men gleder meg nesten litt til VGS, blir spennende å se om jeg klarer å holde meg på samme karaktérskala som jeg gjør nå :hmm:

Lenke til kommentar
Hadde vel et snitt på ca 5,2 på ungdomsskolen. Skal love deg det blir en saftig nedtur for det når du kommer på videregående.

Mye tøffere der.. :ermm:

 

Matematikk: 5

Norsk: 5

Tysk: 5

Musikk: 6

Nynorsk: hm, tror jeg fikk en 4'rer der.

Engelsk: 6

Gym: 4 (ja, utrolig nok. Hadde ei hore av en lærer, klarte å dra meg opp fra "3-4", fikk 5 året før. De som aldri hadde gym fikk 5, de fleste jentene altså.)

 

Resten av de husker jeg ikke. :hmm:

Heh, har nesten gått opp på vgs jeg :p utenom i engelsk GRRR, satans fittelærer :mad:

 

ikke gått ned iaff :p

 

Ang. Nynorsk har jeg gått opp 2 karakterer omtrent :p takk gud for word og ingen nynorskstiler på skolen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...