_Xander Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 [The Simpsons - See my vest modus] Se mitt nick, se mitt nick, see'e'ee mit nick...! [/The Simpsons - See my vest modus] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingen god morgen. Har vondt i magen. me too Valgte å gå på skolen jeg. Har vel fravær akkurat på det som er anbefalt å ikke ha noe over (husker ikke hvor mange dager). Jeg får ikke lov til å gå fra jobb. Fagansvarlig holder oppsyn med meg fordi hun mente at jeg skulket sist gang jeg var syk (jeg var syk torsdag og fredag, men kom på jobb slutten av dagen på fredag pga et viktig møte. dermed tolket hun det som jeg skulket resten av dagen + dagen før, så nå har jeg fått muntlig advarsel. Jeg må ringe henne spesielt hvis jeg er syk sånn at hun kan sjekke om jeg er syk). Jepp. biatch. Håper hun blir alvorlig syk og må langtidssykemeldes. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) *hjemme* Auuu. Vondt i halsen. Og hodet. Forkjøla! Endret 13. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 mange syke i dag ser jeg... vet dere hva admins her synes om kjøp og salg av tg-billetter, etter retningslinjene sier at kjøp og salg er ulovlig her, men jeg vil jo at alle her skal ha en mulighet til å komme på tg... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå har vi engelsk med en skikkelig trøtting, fy pokker så kjip denne dagen er. Så grådig lei altså... Prates!.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Yeye folkens.. Som dere sikkert kan merke, har jeg nå både nytt nick OG ny sig. Er det noen som skal gratulere meg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Yeye folkens.. Som dere sikkert kan merke, har jeg nå både nytt nick OG ny sig. Er det noen som skal gratulere meg? Skulle gjerne gjort det, men jeg vet ikke hvem du er Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Står jo i signaturen hans at han er Mac-Gyver.. Kjenner til han. Gratulerer! .. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Den store hunden kom fykende mot fyllesyke Viktor. Han ble veldig redd ved det samme. Den røde penisen hang ut av den svære magen, Og Viktor syntes den så sint ut. Da den kom nærmere, Så Viktor at den logret kraftig med den buskete ræva. Da forstod Viktor at det var en snill hund. Den var nok bare leken... Ja. jeg har lite og finne på. hører på trance mens jeg sitter her edit= skrivefeil Endret 13. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg har fått den kuleste juleavataren. Åsså har jeg vært her i alt for mange timer nå. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Står jo i signaturen hans at han er Mac-Gyver.. Kjenner til han. Gratulerer! .. Yeah! Ihvertfall en som kjenenr meg... =)=) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Siden jeg ikke har 2KJ, og så slipper tentamen idag, har en kamerat kommet og vi skal se homsesåper i hele dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Siden jeg ikke har 2KJ, og så slipper tentamen idag, har en kamerat kommet og vi skal se homsesåper i hele dag. Er dere venner eller mer enn venner? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Siden jeg ikke har 2KJ, og så slipper tentamen idag, har en kamerat kommet og vi skal se homsesåper i hele dag. Er dere venner eller mer enn venner? :!: Syk/skulker i dag bundy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nettopp ferdig med prøve i Naturfag om "kroppen vår". Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nettopp ferdig med prøve i Naturfag om "kroppen vår". Vi har sett "Kroppen Min" av Margreth Olin. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 OMG, værste filmen ever. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Den var litt ekkel, ja. To timer skole til onsdag, bør jeg skulke? Det er en medietime og en matte. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) En utrolig kjedelig artikkel Endret 13. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg