Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eg ska toppa heile driden... Nei, det skal du ikke. Thats right.. for det er deg JEG som skal! muahaahaa Det skal vi nok bli to om...hæh..?..ehm, ja. Det skal vi nok bli veldig mange om...! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jaja...er sulten. Tror jeg skal ned i kjelleren og hente opp litt julebakst. Gammlingene har begynt med julebaksten. Så...koselige tider frammover *glise* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Julebaksten allerede? Litt tidlig vil jeg nå si (Men fy faaan så digg det er... krumkaker, riskaker, pepperkaker, alt mulig diggdiggdigg.. *vurdere å begynne med julebaksten så smått* Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Apropos julebakst, hva er klokka? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Stig_W: kom med noe sakelig ffs hvis du skal poste i SO. nvoetfiv: vel...kanskje litt tidlig...men mere godt på meg *glise* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Stig_W: kom med noe sakelig ffs hvis du skal poste i SO. Jepp, dog du er unnskyldt siden du er ny! ) *nynne* New blood joins this earth And quickly he's subdued Through constant pain disgrace The young boy learns their rules Endret 3. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Da var treningen for i dag over! En time med fotball tar på det...... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Helt til for ca 1 måndte siden trente jeg fotball 4 ganger i uka. Hver trening varte i 2 timer. I tillegg trente(trener) jeg styrke 3 ganger i uka, det også i 2 timer. Slitsomt, men gøy..! Nå er fotballen forminska til 2 dager i uka, pga vinteren though.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lol, man må ikke alltid være saklig i SO3 gutter! kommer ann på hva saklig er, saklig er jo om SO3 det da? eller hva er saken? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høres tøft ut. Jeg vil også komme skikkelig i form en dag.. [synge] "Some dayyyy, over the rainbow [/synge] Har trent altfor lite de siste månedene nå. Skal prøve å ta det opp igjen over jul... (med masse god julemat i magen) blir litt lite nå rundt eksamen også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Wooo, så "Dokument 2 - Alias Slayer" nå, har aldri sett dne før... og jeg har EN ting å si.. JEEEEEEEEZ! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er like god i CS som han er i Starcraft! Eller ikke. Er på 44. plass på rankingen på FoCo da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er like god i CS som han er i Starcraft! Eller ikke. Er på 44. plass på rankingen på FoCo da. sosohal r00lz? Woo, bigone er mettende saker, blir sikkert sulten etterpå though. I morgen eller overimogen skal jeg besøke buttonsmannen på Karl-Johan for å gi han originalen til en button han skal lage for meg og en dude til... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Heia Norge! Jeg er sulten, og varm, men jeg orker ikke å gjøre så jeg ikke er det lenger. Kul side vi er på, forresten. ))))) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal vi spille litt 1vs1 Daniel? Kanskje får vi med Halvdan så blir det oss 2 mot deg. Okei? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal vi spille litt 1vs1 Daniel? Kanskje får vi med Halvdan så blir det oss 2 mot deg. Okei? Hvorfor ikke MEG mot røkk? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal vi spille litt 1vs1 Daniel? Kanskje får vi med Halvdan så blir det oss 2 mot deg. Okei? Det må bli etter Norge har totaleid Tunisia, eventuelt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Når er det ferdig da? Tror ikke jeg kan da, det passer best nå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Første omgang har nettopp starta, så om halvannen time, eller så. Men hva ****** driver Norge med? De blir eid nå... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Første omgang har nettopp starta, så om halvannen time, eller så. Men hva ****** driver Norge med? De blir eid nå... EDIT: omg, jeg tenkte foppal.... Go haltan... Endret 3. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg