Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Passé composé er jo ondskapen selv!!

Nah, egentlig ikke, men jeg ante ikke hva det var før på vgs. Og du går jo i 10. klasse.

Hadde litt gøyal franskundervisning i ungdomsskoletida egentlig. Læreren ble sjuk i 9. klasse, og vi fikk en liten tuppe fra Frankrike som vikar. Hun var tydeligvis ikke vant til det norske skolesystemet, for rett som det var begynte hun å grine fordi vi var "uskikkelige".

Spesielt morsomt var det da en skulle få skjorta ned i buksa en dag. Han løsner på beltet og drar buksa litt ned akkurat i det hun kommer inn døra, og selvfølgelig oppfatter hun det som om han prøver å blotte ræva i trynet hennes. Ble ikke mye fransk den dagen, hun gikk nemlig. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isj, jaja, sikkert noen her som kjenner til Lars Veen.

Han brakk nakken og ryggen igår på ski borti USA, og det er en del komplikasjoner angående operasjon osv.

Hørte om dette av ei som var der på MSN igår.

 

Står mer om det på www.friflyt.no og www.newschoolers.com sine fora.

 

Kjipt er det uansett, håper det går bra med han.

Lenke til kommentar
Isj, jaja, sikkert noen her som kjenner til Lars Veen.

Han brakk nakken og ryggen igår på ski borti USA, og det er en del komplikasjoner angående operasjon osv.

Hørte om dette av ei som var der på MSN igår.

 

Står mer om det på www.friflyt.no og www.newschoolers.com sine fora.

 

Kjipt er det uansett, håper det går bra med han.

Ja :( -> :dremel: -> :xmas: -> :grin: Får vi håpe....

 

Uten at jeg egentlig har hørt noe mer om det enn det du skrev i innlegget, veldig kjipt uansett. Selvom kjipt er et lit svakt ord å bruke i denne sammenheng

 

EDIT:

 

Jeg tror faktisk at jeg har kommet til det punktet at jeg kan skrive en tekst på nynorsk uten å bruke ordbok. Får teste ut denne her.

 

:scared:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Goophy: Ouch! Stakkars type.

Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom.

Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg.

 

Siden den gang har jeg brukt hjelm! :yes:

Lenke til kommentar
Goophy: Ouch! Stakkars type.

Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom.

Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg.

 

Siden den gang har jeg brukt hjelm! :yes:

Hjelm er viktig :innocent:

Lenke til kommentar
Goophy: Ouch! Stakkars type.

Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom.

Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg.

 

Siden den gang har jeg brukt hjelm! :yes:

Tåpelig å ikke bruke hjelm in the first place.

Lenke til kommentar
Goophy: Ouch! Stakkars type.

Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom.

Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg.

 

Siden den gang har jeg brukt hjelm!  :yes:

Tåpelig å ikke bruke hjelm in the first place.

Jepp, men det skjønte jo ikke jeg før det måtte skje en ulykke :blush:

 

Hadde vondt i hodet resten av den dagen, men ble bra igjen neste dag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...