nr.4 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Passé composé er jo ondskapen selv!! Nah, egentlig ikke, men jeg ante ikke hva det var før på vgs. Og du går jo i 10. klasse. Hadde litt gøyal franskundervisning i ungdomsskoletida egentlig. Læreren ble sjuk i 9. klasse, og vi fikk en liten tuppe fra Frankrike som vikar. Hun var tydeligvis ikke vant til det norske skolesystemet, for rett som det var begynte hun å grine fordi vi var "uskikkelige". Spesielt morsomt var det da en skulle få skjorta ned i buksa en dag. Han løsner på beltet og drar buksa litt ned akkurat i det hun kommer inn døra, og selvfølgelig oppfatter hun det som om han prøver å blotte ræva i trynet hennes. Ble ikke mye fransk den dagen, hun gikk nemlig. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 "...så skal jeg knuse en bærumssoss, for deg min veenn" Synes det passet så bra Noen som har kamera? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm er det sannsynlig at P 150 kommer på tilbud i akams julekalender? Vurderer det kameraet sterkt.. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jobber med lekser nå... (noen som vet hva "horisontal og vertikal polarisasjon" er?) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 http://members.tripod.com/~Malzev/book/radiob.htm står noe der Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hello kor ligger videon som eg requestet?? Ffs! http://www.home.no/unbreak2k/unbreak/Kauri...lir%20banka.wmv Den mener du? Edit: Ikke jeg som hoster, noen som pasta på IRC. Fjernes også på request. Hører ikke hva idiotene sier. Er de svenske eller no? (skulle ikke tro det der var mine landsmenn) :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg er snart 1337 Dikky var det nå nettopp Nå er det min tur! EDIT: Og hvis jeg poster de to neste innleggene mine i Counter STrike så er det innlegg nummer 666 i CS kategorien OG post nummer 1337 total Endret 12. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Stress å komme hjem fra 9 timers strakt arbeid til naturfagsprøve, nynorsk stil og en bunke pm's. GG dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) faen heller... dobbelpost... Endret 12. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 FU SØREN så morsomme klipp.. På min skole slår vi sånn på kødd (nei, skolen min er ikke hw.no surfere-14tizzer) jeg er unik jeg mener den siste videoen Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg er snart 1337 Dikky var det nå nettopp Nå er det min tur! EDIT: Og hvis jeg poster de to neste innleggene mine i Counter STrike så er det innlegg nummer 666 i CS kategorien OG post nummer 1337 total http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=297256&hl= Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Isj, jaja, sikkert noen her som kjenner til Lars Veen. Han brakk nakken og ryggen igår på ski borti USA, og det er en del komplikasjoner angående operasjon osv. Hørte om dette av ei som var der på MSN igår. Står mer om det på www.friflyt.no og www.newschoolers.com sine fora. Kjipt er det uansett, håper det går bra med han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror faktisk at jeg har kommet til det punktet at jeg kan skrive en tekst på nynorsk uten å bruke ordbok. Får teste ut denne her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Isj, jaja, sikkert noen her som kjenner til Lars Veen.Han brakk nakken og ryggen igår på ski borti USA, og det er en del komplikasjoner angående operasjon osv. Hørte om dette av ei som var der på MSN igår. Står mer om det på www.friflyt.no og www.newschoolers.com sine fora. Kjipt er det uansett, håper det går bra med han. Ja -> -> -> Får vi håpe.... Uten at jeg egentlig har hørt noe mer om det enn det du skrev i innlegget, veldig kjipt uansett. Selvom kjipt er et lit svakt ord å bruke i denne sammenheng EDIT: Jeg tror faktisk at jeg har kommet til det punktet at jeg kan skrive en tekst på nynorsk uten å bruke ordbok. Får teste ut denne her. Endret 12. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Goophy: Ouch! Stakkars type. Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom. Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg. Siden den gang har jeg brukt hjelm! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Goophy: Ouch! Stakkars type.Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom. Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg. Siden den gang har jeg brukt hjelm! Hjelm er viktig Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Goophy: Ouch! Stakkars type.Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom. Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg. Siden den gang har jeg brukt hjelm! Tåpelig å ikke bruke hjelm in the first place. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Goophy: Ouch! Stakkars type.Min verste er vel da jeg skulle inn på en sideløype da jeg sto på slalom. Kom en type ved siden av meg slik at jeg ikk fikk svingt inn og plutselig kom det et eller annet (husker ikke hva det var) og 5 min senere våkna jeg midt inne i skogen med 10 folk rundt meg. Siden den gang har jeg brukt hjelm! Tåpelig å ikke bruke hjelm in the first place. Jepp, men det skjønte jo ikke jeg før det måtte skje en ulykke Hadde vondt i hodet resten av den dagen, men ble bra igjen neste dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har laget tøysekort på russ.no. Morsomme jubileumsgreier. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Russ.no ja, sant det. *Maile innmeldings-dings*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg