Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg fikk ut av meg "Du er faen meg ikke noe fruktfat du ell!" så hadde jeg nesten venta at han skulle gå på meg. Men du vet, så stor og sterk jeg er såh :p

 

Alle burde jo forsvare seg, men han med brillene der har jo mest sannsynlig aldri vært i slosskamp før da så. Gjør alt for å unngå videre sammenstøt da.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Noe lignende skjedde en kamerat av meg for et par år siden. Var en dud (han forøvrig aldri hadde sett før) som kom bort og fucket bråk og beskyldte han for alt mulig dritt. Snill og god som komeraten min er sa han bare at han ikke visste noe om dette, og prøvde å gå sin vei. Men denne andre personen gav seg ikke med det, han skulle absolutt slå kameraten min. Etter det ene slaget fant kameraten min ut at han ikke gadd det der, så han gav han andre et lite slag i haken, og gutten gikk i bakken. Så fikk kameraten min være i fred. :)

Lenke til kommentar

Min erfaring er at det sjelden hjelper å være snill gutt når sånt skjer... Det beste er vel å ta igjen med en gang, så kanskje lar de deg være i fred... De får litt mer respekt for deg om du tør å stå opp for deg selv, i alle fall min erfaring...

 

Anyways, her er det noen flere sånne videoer.. I litt dårligere kvalitet vel og merke. Det er fra de 311 Boyz som nå har fått lange fengselsstraffer osv. Og min mening er at de virkelig fortjener det, de burde blitt gasset hele gjengen. Jeg blir så provosert av sånne folk som det, men nok prat.

 

Her:

 

http://www.reviewjournal.com/news/311boyz/

Lenke til kommentar

Snakker om sola liksom.

 

Hvanet i slosskamp med 3 35-åringer i helgen. Meg og 3 venner mot dem.. hhehe. De hadde snakket dritt til oss en stund, så vi knuffa litt til dem. Så endte det opp med at en av de 35åringene hadde brukket nese, en annen hadde fått en flaske i hodet. Jeg og kompisene mine hadde ikke en skramme...

 

Så tokj han ene gamlingen og knuste tuppen på en flaske, og tok skjerfet til kompisen min og stakka v med de to andre...

 

Så vi fulgte etter dem i politibil, og de har blitt siktet for legemsbneskadigelse. Skal i vitneavhør til uken :p

Lenke til kommentar
Noe lignende skjedde en kamerat av meg for et par år siden. Var en dud (han forøvrig aldri hadde sett før) som kom bort og fucket bråk og beskyldte han for alt mulig dritt. Snill og god som komeraten min er sa han bare at han ikke visste noe om dette, og prøvde å gå sin vei. Men denne andre personen gav seg ikke med det, han skulle absolutt slå kameraten min. Etter det ene slaget fant kameraten min ut at han ikke gadd det der, så han gav han andre et lite slag i haken, og gutten gikk i bakken. Så fikk kameraten min være i fred. :)

Slikt har skjedd meg og var på restaurant i usa og spiste no greier, bare meg og en kompis liek. Også kommer det en fyr og setter seg som er liek litt eldre enn meg omg. Også begynner han å "hey did u tell my friends u thought i looked gay"

osv også slutta han med noe "u fag come meet me and my friends outside when you leave" elns.

Også husker jeg ikke hva som skjedde, men det ble ikke no liek slåsskamp hvertfall, tror vi gikk ut en annen dør enn der han gikk.

Lenke til kommentar

Syke filmer.

 

Franskheldagsprøve imorgen og jeg har ingen anelse hvordan jeg skal klare å få 2 eller bedre. Noen som har en bombesikker 2er-taktikk? Eventuellt noen tips til hvordan gjøre det bedre? Jeg mistenker at jeg bare skriver en hel haug med setninger som kan brukes uansett sjanger nå og tar de med imorgen. (Er det lov å snakke om juksing på prøver eller går det inn under "warez"?).

*cracking open a jewlebrewz and hoping for Armageddon by 9 o'clock tomorrow*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...