flodhest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Haha, så sjukt! Identiske kabaler. überfett da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hihi. Sjangsene for det er da ganske minimal. Please få screensh0ts da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal prøve å få til i morgen eller noe. Ligger på skolen. Men hva blir oddsen for det? 1/52*1/52? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 WooO! Da er jeg hjemme, var litt kaldt dog. Dessuten tryna jeg noe j*vlig, auau. Ene kneet rett i betongunderlaget hardt som satan og begge håndfaltene på kanten av en trapp. 5 minutter senre klarte jeg selvfølgelig å slå FOTEN også... wooo, var gøy da. Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva er oddsen for at dere skal få dere ett liv i datatimen? :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 zed: datatimer er for å bruke på alt annet en fag-data...har du ikke fatte det? Hva tror du vi gjorde på ungdomskola? Joda, CS i alle timene. På vgs var det IRC. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Woho, første blåskjerm opplevd, tnx overklokking! Fikk 192fsb på 12MP! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sitter å hører på samtlige Kraftwerk album i rekkefølge.. Sinnsykt bra musikk, men man blir weird i hodet etterhvert *Jeg er litt sånn tron inni hodet etter 1 time nå..* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og ja, forresten, congratulate me on my onethousandandfirst post! 1001 natt, only for j00! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ta å hør på det nye offspring albumet i stede for kraftwerk. Enkelte sanger der er liskom lite offspring, rare sanger..... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva går dette egentlig ut på? Blir helt forvirra jeg... Hæh? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Les tittelen på posten du... Nå drikker jeg kakao Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva går dette egentlig ut på? Blir helt forvirra jeg... Hæh? Dette er tha mastah ogf all spam threads Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hihi igår var eg som sagt med kompisene mine og alle de var syk. Eg er den eneste som ikke blir smittet. Sikker? Kan ta laaaaaaaaaaaang tid for man merker noe da... Ok, ikke så lang tid da, men litt lang tid... Eller "lang-kort-tid"? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmmm rart det der. Eg føler meg bedre og bedre for hvert minutt? Hmm merket at CandyFloss er tilbake. Tilgir du meg for å starte en kjedereaksjon som ikke var meningen?! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva går dette egentlig ut på? Blir helt forvirra jeg... Hæh? Dette er tha mastah ogf all spam threads Eg ska toppa heile driden... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hmmm rart det der. Eg føler meg bedre og bedre for hvert minutt? Hmmm, det er sikkert bare sånn "lure-greie". Vanligvis på juleaften man blir liggende i sengen og ikke klarer å stå opp... Ikke noen som vet hvordan man roer halsen? Har aldri hatt mer vondt i halsen enn nå. Har prøvd 4 forskjellige halslinser, har prøvd kokvarm te, det var ikke godt nei, kjentes ut som en av mandlene datt av. Klarte ikke å se noe inni halsen, fant ikke noe skikkelig lys å bruke i nærheten av speilet. Men i så fall, hvis den datt av, så svelgte jeg den samtidig som teen uten å merke det. Endret 3. desember 2003 av zalo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eg ska toppa heile driden... Nei, det skal du ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 SO blir ikke stoppet. Du kommer til å bli det Stig_W. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eg ska toppa heile driden... Nei, det skal du ikke. Thats right.. for det er deg JEG som skal! muahaahaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg