Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å FRYD, O LYKKE. JEG HAR NY ADSL-RUTER! :w00t: Etter lengre tids random disconnects og diverse annet, klaget jeg til NGT for en uke siden. De skulle se hva de kunne gjøre. I dag legges TG-billettene ut for salg i dag, og jeg har vært mildt sagt nærvøs. Siden jeg disconnecter omtrent to ganger i timen på det værste, var jeg forberedt på å miste kø-plassen min rimelig ofte. Så kommer pappa inn døren: "KRISTOOOFFEEER! Du har fått pakke fra NextGenTel". Hva finner jeg? En splitter ny Netopia 3351-ruter. *Danse fugledansen i ren og skjær glede*. Timingen kunne ikke vært bedre. Billettesalget starter om 2,5 timer. :D

Argh! Faen i hel**te! Det funker fremdeles ikke. Jeg disconnecter både her og der. Det må være noe med linja i det nye huset. Flott... :realmad:

Lenke til kommentar

Antar det er en del folk med erfaring fra tidligare TG-billett-bestillinger her inne og har et lite spørsmål:

Billettsalget starter jo i kveld klokka sju, og da hadde eg tenkt å bestille for meg og fire venner - fem billetter til sammen.

Når man skal betale - går det an å få tilsendt faktura? Og om ikkje, kan eg som "billettbestyrer" for dei fem billettane fordele prisen ut over fem personer, eller må eg få dei folka til å gi meg penger sånn at eg kan betale?

Lenke til kommentar
Antar det er en del folk med erfaring fra tidligare TG-billett-bestillinger her inne og har et lite spørsmål:

Billettsalget starter jo i kveld klokka sju, og da hadde eg tenkt å bestille for meg og fire venner - fem billetter til sammen.

Når man skal betale - går det an å få tilsendt faktura? Og om ikkje, kan eg som "billettbestyrer" for dei fem billettane fordele prisen ut over fem personer, eller må eg få dei folka til å gi meg penger sånn at eg kan betale?

de må betale deg, og du kan ikke få faktura, du må betale med VISA eller over nettbank.

Lenke til kommentar

Ålreit, takk skal du ha!

Men en ting som står i FAQen:

Q: Om jeg kjøper mer enn enn en billett, kan jeg avbestille dem individuelt senere?

A: Ja, frem til den 25. mars, da er det stopp. Alle billetter som ikke er bedt refundert da vil bli fordelt til de på ventelisten. Vi minner også om at det ikke er snakk om en "avbestilling". Du må betale for de billettene du har bestilt, med unntak av hvis du velger å betale med KID over nettbank, og at du gjør "avbestillingen" innen noen få dager av ditt kjøp. Vi foretrekker dog at du faktisk kjøper de billettene du skal ha, og ikke flere for så å satse på å selge dem tilbake til systemet etterpå. Det taper du faktisk penger på også (PTN-gebyr pr. billett).

Er en av "oss" som er litt usikker på om han skal vere med. Bestiller eg fem billetter, og vil berre bruke fire etter en mnd med undersøkelse - må eg betale full pris for den ubrukte billetten, eller kun PTN gebyret?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...