Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kor får man tak i denne filmen?? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258228

Noen som vet?  :whistle:

From: http://www.home.no/icequeen2k/rebecca_er_fjortis_0001.wmv

To: C:\Documents and Settings\*******\Desktop\rebecca_er_fjortis_0001.wmv

Size: 3.6 MB (3 739 158 bytes)

Transferred: 3.6 MB (3 739 158 bytes)

OMG :realmad::wallbash::eek::yucky::omg::ohmy:

-Hehe.. Veldig proffesjonelt ja.. :D

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar

Det må vel være et desperat forsøk på å lage norsk snøff film.. :laugh:

Herregud. VG overdriver så sinnsykt. De som sitter der må ha særiøse fritidsproblemer. Norsk media er korrupt!

Og litt tekst ifra paint + lyd, kan vle ikke kalles profesjonelt. Eneste profesjonelle med denne filmen er at den som filmer tydligvis kan litt om å bruke det gyldne sntt, om ikke det er tilfeldigheter da... :p

Lenke til kommentar
Det må vel være et desperat forsøk på å lage norsk snøff film.. :laugh:

Herregud. VG overdriver så sinnsykt. De som sitter der må ha særiøse fritidsproblemer. Norsk media er korrupt!

Og litt tekst ifra paint + lyd, kan vle ikke kalles profesjonelt. Eneste profesjonelle med denne filmen er at den som filmer tydligvis kan litt om å bruke det gyldne sntt, om ikke det er tilfeldigheter da... :p

Ja men alt som blir dokumentert er så uuuuutrolig fælt vet du. Verden er jo en blomster-eng det meste av tiden ... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ansiktet ble jo flyttet av slappingen! Du så at hun kjerringen som slo var tøff i trynet og henger med tøffe gutter type jenter. :evil:

Syns synd på hun som ble slått da og siden hun ikke gjorde motstand men det var vel det hun andre forventet. :shrug:

Vel nå må eg gjøre meg klar for å gå på fest så byn. :w00t::D:fun::xmas::dremel:

Lenke til kommentar

Å FRYD, O LYKKE. JEG HAR NY ADSL-RUTER! :w00t: Etter lengre tids random disconnects og diverse annet, klaget jeg til NGT for en uke siden. De skulle se hva de kunne gjøre. I dag legges TG-billettene ut for salg i dag, og jeg har vært mildt sagt nærvøs. Siden jeg disconnecter omtrent to ganger i timen på det værste, var jeg forberedt på å miste kø-plassen min rimelig ofte. Så kommer pappa inn døren: "KRISTOOOFFEEER! Du har fått pakke fra NextGenTel". Hva finner jeg? En splitter ny Netopia 3351-ruter. *Danse fugledansen i ren og skjær glede*. Timingen kunne ikke vært bedre. Billettesalget starter om 2,5 timer. :D

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...