Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hahhahaha, jeg revnet da jeg så filmen. Noen som har den andre filmen de nevner i VG-artikkelen? også se hvor de overdriver http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258228 herregud... vg hadde lite og skrive om denne uken? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Den unge gutten som laget filmen for tre uker siden, har brukt profesjonelt redigeringsutstyr og lagt musikk og tekst til voldsscenene. :!: :!: Endret 11. desember 2004 av Same- Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Kor får man tak i denne filmen?? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258228 Noen som vet? From: http://www.home.no/icequeen2k/rebecca_er_fjortis_0001.wmv To: C:\Documents and Settings\*******\Desktop\rebecca_er_fjortis_0001.wmv Size: 3.6 MB (3 739 158 bytes) Transferred: 3.6 MB (3 739 158 bytes) OMG -Hehe.. Veldig proffesjonelt ja.. Endret 11. desember 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Haha for et slag også da ... Folk som ikke tar igjen altså ..... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Itavisen: Å ta bilder som dette kan bli fobundt på New Zealand. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Stakkars jente. Hun var kul hu som slo. Jeg vil ha den andre! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 - Dette er en tragisk historie - Vi frykter at dataspill kan ha blitt for kjedelig, og at enkelte barn derfor benytter dataverktøy til å lage sin egen virkelighet. En tilfeldig jente blir slått i ansiktet av en annen jente. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det må vel være et desperat forsøk på å lage norsk snøff film.. Herregud. VG overdriver så sinnsykt. De som sitter der må ha særiøse fritidsproblemer. Norsk media er korrupt! Og litt tekst ifra paint + lyd, kan vle ikke kalles profesjonelt. Eneste profesjonelle med denne filmen er at den som filmer tydligvis kan litt om å bruke det gyldne sntt, om ikke det er tilfeldigheter da... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hmm slo jo jævlig hardt også da.. stakkars jente Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det må vel være et desperat forsøk på å lage norsk snøff film.. Herregud. VG overdriver så sinnsykt. De som sitter der må ha særiøse fritidsproblemer. Norsk media er korrupt! Og litt tekst ifra paint + lyd, kan vle ikke kalles profesjonelt. Eneste profesjonelle med denne filmen er at den som filmer tydligvis kan litt om å bruke det gyldne sntt, om ikke det er tilfeldigheter da... Ja men alt som blir dokumentert er så uuuuutrolig fælt vet du. Verden er jo en blomster-eng det meste av tiden ... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hmm slo jo jævlig hardt også da.. stakkars jente Premenstruell til de grader. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ansiktet ble jo flyttet av slappingen! Du så at hun kjerringen som slo var tøff i trynet og henger med tøffe gutter type jenter. Syns synd på hun som ble slått da og siden hun ikke gjorde motstand men det var vel det hun andre forventet. Vel nå må eg gjøre meg klar for å gå på fest så byn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Holdt på å spy på meg selv når jeg så jenten som slo. Kvalmere hunkjønn er sjelden vare. Østlandet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Østlandet Vestlandet er tingen. Vi har til og med Elin Tvedt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vestlandet er tingen. Vi har til og med Elin Tvedt. Vi har det meste. Eneste vi ikke trenger er Stavanger. Oljeby my ass! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Å FRYD, O LYKKE. JEG HAR NY ADSL-RUTER! Etter lengre tids random disconnects og diverse annet, klaget jeg til NGT for en uke siden. De skulle se hva de kunne gjøre. I dag legges TG-billettene ut for salg i dag, og jeg har vært mildt sagt nærvøs. Siden jeg disconnecter omtrent to ganger i timen på det værste, var jeg forberedt på å miste kø-plassen min rimelig ofte. Så kommer pappa inn døren: "KRISTOOOFFEEER! Du har fått pakke fra NextGenTel". Hva finner jeg? En splitter ny Netopia 3351-ruter. *Danse fugledansen i ren og skjær glede*. Timingen kunne ikke vært bedre. Billettesalget starter om 2,5 timer. Endret 11. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Døh...ikke bland østlandet inn i dette da wh1te Vi er da ok flesteparten av oss... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Østlandet Nuvel, hun slo vel ikke fordi hun var fra Østlandet akkurat... Men Moss er kanskje ikke det første stedet jeg hadde flytta til... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Synes det burde være forbud for jenter (og gutter) med sånn fel lue som hun stygge hadde. Er skummelt grimt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg