Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, julegaver må handles og kontoene nesten tomme... Fint å få bil fra gamlingene i en litt tidlig julegave, men bør gi noe OK tilbake, 0 ideer og jeg hater å handle med 100 stressa folk løpende rundt meg. Noen som vet om noe som "virker dyrt og bra" men som ikke koster hele lommeboka?

Lenke til kommentar
Huff, julegaver må handles og kontoene nesten tomme... Fint å få bil fra gamlingene i en litt tidlig julegave, men bør gi noe OK tilbake, 0 ideer og jeg hater å handle med 100 stressa folk løpende rundt meg. Noen som vet om noe som "virker dyrt og bra" men som ikke koster hele lommeboka?

Må en gave virke "dyr" for at man skal føle seg verdsatt?

Rart....

Lenke til kommentar
Jeg ble vekket tidlig idag! Må male det nye huset ... (Kjedelig) Men da kommer jeg til å få min egen kjeller!(som jeg må dele med min lillebror)

GGGGGGOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!

Morn morn :sleep:

Lenke til kommentar

Må en gave virke "dyr" for at man skal føle seg verdsatt?

Rart....

Ei flaske vin til 120 kr er liksom ikke rette løsningen for å si det sånn, må virke som noe litt mere og bedre enn det hvis du skjønner...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...