Aggex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror eg er på god vei til å få influensa. *snufse* Vel vel, må jo se positivt på det. Bedre å bli ferdig med det før Jule-ferien enn å ligge syk gjennom hele ferien. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har seriøst skrevet meg grønn i trynet nå... har hatt prøve i sammfunnsfag her. Og det gikk over stokk og stein. Jeg har skrevet 5 f***s sider om lov og rett i norge. Skrev forøvrig 2 sider bare min egen mening om hva som fører til vold og kriminalitet her i verden... og håper bare lærern ikke synst jeg havna for offtopic der da jeg begynnte og legge ut om at jeg ikke synst voldspill er skadelige for moralen. Men men... Hvorfor skriver jeg dette her egentlig? Tviler på at noen har såå stor interesse av og vite det men, jeg har bare en utrolig trang for og skrive totalt uintresange ting i dag tror jeg... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Mye mer intersant å lese det du skriver enn det jeg bør lese. Fysikktentamen imorgen, bah. Kjøøøøørt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ble nedtur i går... forsøkte meg på exen men det gikk bad, trøst me guys .. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) woo slapp tidlig i dag )) er kin på coke, men har ikke (( også vant jeg ikke noe på kalendern i dag heller (( Endret 3. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 en kald cola hadde vært deilig! iks haltan? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 *Drikker iskald glasscola og spiser sjokoaldemuffin* ekke jeg sunn så vet jeg ikke Bah er sliten nå.. Fikk switcher og skjermer på jobb i dag så har bært og flytta.. gleder meg til å sette opp da Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 virker jevla gøy å sette opp nettverk og konfigurere det! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ble nedtur i går... forsøkte meg på exen men det gikk bad, trøst me guys .. jeg føler meg deg. Jeg skal snart be ei dame hjem...Har kjent ho i tre år da, så ho kjenner meg sånn passelig. Om ho ikke hadde likt meg, og sagt det, hadde ikke jeg vert glad på en stund ialefall. Så det å miste noen kan ikke være morsomt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Wooo! Jeg stikker straks ogg skater jeg )) weee! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har seriøst skrevet meg grønn i trynet nå... har hatt prøve i sammfunnsfag her. Og det gikk over stokk og stein. Jeg har skrevet 5 f***s sider om lov og rett i norge. Skrev forøvrig 2 sider bare min egen mening om hva som fører til vold og kriminalitet her i verden... og håper bare lærern ikke synst jeg havna for offtopic der da jeg begynnte og legge ut om at jeg ikke synst voldspill er skadelige for moralen. Men men... Hvorfor skriver jeg dette her egentlig? Tviler på at noen har såå stor interesse av og vite det men, jeg har bare en utrolig trang for og skrive totalt uintresange ting i dag tror jeg... Jeg synes det er morsomt og lese.. Var btw låst oppe i huset idag.. Gikk liksogodt ned på skolen igjen jeg.. Men det blir låst om 10min her.. Jaja.. Finnes sikkert ting og finne på.. Skrev du 5sider?? Du som sa at du ikke mente noe som helst osv.. Det skal jeg se! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 sosohal skrev: Spilte PDark en gang i tida, og jeg laga hakkemat av motstanderne, så jeg tenkte å kalle meg Stor og Sterk, men det blei ikke plass. Så blei det Stor Og Sterk Og Herjer Alle Lett. Har sikkert det barnsligste nicket på hele forumet. :razz: *le* Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Huh *ikke orke/gidde lese alt dere har skrevet* Er bare en kjapp tur innom, har en bærbar pc'e hos mutter nå, så stikker dit etterpå Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Mye mer intersant å lese det du skriver enn det jeg bør lese. Fysikktentamen imorgen, bah. Kjøøøøørt Fysikk??? You løkky pig... det er jo bare morro jo! *savne naturfag* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg savner også naturfag. Hater å måtte begrunne svar og utregninger med lover meg her og der. Og så hater jeg eksemplene i boka, der står det mye lurt: "som vi ser på figuren blablabla" Mulig den som skrev boka så noe fornuftig der, kan ikke helt si at jeg gjør det samme. Ellers så er det jo deilig at det meste vi regner på ikek kan brukes i praksis da. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Samfunnsfag også, det var den sløveste gjennom tidene. Enkelt fag å få god karakter i. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som vet om jeg har svart på denne tråden før? Gidder da for all del ikke å lese 311 sider. Bruk søk-funksjonen. Hvorfor skriver jeg dette her egentlig?Tviler på at noen har såå stor interesse av og vite det men, jeg har bare en utrolig trang for og skrive totalt uintresange ting i dag tror jeg... Er det SO handler om... Ikke fått med deg det enda? Eg savner o-fag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eg savner o-fag. HVA? Jaja snart er det middag og greier. Hører på musikk. Ingen har ringt idag. jepp Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg glemte å nevne to ting om dagen i går. For å forberede dere på en sensasjon, tar jeg det minst sensasjonelle først. Jeg spiste nemlig kun to måltider i går. Så til det riktige store. Satt i datatimen og la kabal, og jeg skrøyt til sidemannen min med at jeg hadde tre ess. Så sier han "Det har jeg også da". Jaggu måtte vi ikke ta opp noen kort til, og finne ut at kabalene våre var helt identiske! Hva er lissom oddsene for det? Og ja, vi har screenshots. )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg