Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!:  :roll:  eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..

Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so

JA

EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre...

du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur.

OK... sorry jeg kan skrive bokmål jeg.

OK?

DEt er vel bedre å forstå.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!:  :roll:  eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..

Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so

JA

EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre...

du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur.

OK... sorry jeg kan skrive bokmål jeg.

OK?

DEt er vel bedre å forstå.

LoL :!: ja skriv bokmål du, og snakk det også ;)

Lenke til kommentar

SupremeX: Jeg er ikke fjortiss...

- *håpe på at jeg er eldre enn deg*

edit: leste ikke siden... før nå :wallbash:

edit2:

Det ensete du har nå er en patetisk hjelpeside som sansynlig vis hjelper deg og tilfredstille dine pedofile fantasier.
Endret av Dasse
Lenke til kommentar

Tar det lang tid før det oppdateres hvor mange varer som er igjen på lager av en bestemt vare hos Komplett?

Bestilte som nevnt Zen Micro da det var 1 igjen, ca en halvtime senere står det null. Redd for at noen andre har bestilt før meg, jeg er avhengig av å få den før jul! :ermm:

Lenke til kommentar

la meg tippe... de oppdaterer den hvert 10'ende minutt.

Noen som vet om man kan skifte nick på en eller annen måte? )f.eks. snakke med en moderator)

som noen sikkert kjønte, jeg er lei av nicket mitt... "Dasse" var noe broren min kalte meg før

edit: Og jeg gidder ikke å lage ny (selv om ingen hadde funnet ut av det)

- Det er imot reglene... only one acount per user...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...