Litejk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur. OK... sorry jeg kan skrive bokmål jeg. OK? DEt er vel bedre å forstå. Endret 10. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur. OK... sorry jeg kan skrive bokmål jeg. OK? DEt er vel bedre å forstå. LoL :!: ja skriv bokmål du, og snakk det også Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg sitter å dagdrømmer jeg... Skulket trening i dag - Får sikkert bank av treneren i mårra 180 høy @ 65 Kg rene muskler Noen som vil se sixpack'en min? Ja, jeg har lite å finne på akkurat nå Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) 180 høy @ 65 Kg rene muskler Noen som vil se sixpack'en min? Sjekk denne siden, du Edit: Eventuelt denne.. Endret 10. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) SupremeX: Jeg er ikke fjortiss... - *håpe på at jeg er eldre enn deg* edit: leste ikke siden... før nå edit2: Det ensete du har nå er en patetisk hjelpeside som sansynlig vis hjelper deg og tilfredstille dine pedofile fantasier. Endret 10. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå går filmen Virus på TV3. Er den bra? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) esh5: Hva med å sjekke www.imdb.com? Endret 10. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå går filmen Virus på TV3. Er den bra? Tja, den er bra nok, se den så får du se! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tar det lang tid før det oppdateres hvor mange varer som er igjen på lager av en bestemt vare hos Komplett? Bestilte som nevnt Zen Micro da det var 1 igjen, ca en halvtime senere står det null. Redd for at noen andre har bestilt før meg, jeg er avhengig av å få den før jul! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror den opptateres når noen har bekreftet kjøpet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror den opptateres når noen har bekreftet kjøpet. Nei, man får jo mail om bekreftet kjøp, men da jeg gikk inn rett etterpå, stod det fremdeles 1 på lager. Får håpe det beste... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) la meg tippe... de oppdaterer den hvert 10'ende minutt. Noen som vet om man kan skifte nick på en eller annen måte? )f.eks. snakke med en moderator) som noen sikkert kjønte, jeg er lei av nicket mitt... "Dasse" var noe broren min kalte meg før edit: Og jeg gidder ikke å lage ny (selv om ingen hadde funnet ut av det) - Det er imot reglene... only one acount per user... Endret 10. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 ALLE SAMMEN: SE SENKVELD! Min søster får en klem av Robbie Williams. Hun sa at det var to som fikk det, og hun var den ene! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hun var ganske stolt, ja. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) For seint........ Endret 10. desember 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Lag 1 Skittent Side Spill Lag 2 SuGaRbAbeS Lag 3 Team Sideflesh Lag 4 FC Loosers Lag 5 The Lokomotions Skal spille Løkke-cup nå. Wohoo! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mener å huske at søsteren til Pelle var pen... *Skru på TV'en* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *lalle loppekassen* God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg