tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *Host* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258176 *Hark* sinnsykt interessangt Jeg synes det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Weee Noen la merke til det Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *Host* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258176 *Hark* sinnsykt interessangt *interessant. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drømte noe rart at jeg og en jente utforsket og skulle overta en hel rekke hus som var forlatt. Endte med at hun datt gjennom et pillråttent gulv og ned til noen monster.. Ingen vill puling i forlatte hus på deg, med andre ord? Heh, ser ikke slik ut. Var skikkelig trist drøm da, så ned gjennom hullet hun hadde dåtte ned i så så jeg 2 svære monster komme og dra henne vekk. Så vokna jeg.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde noe lignende en gang, men da drømte jeg om harddiskkræsj. Var skikkelig ekkelt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde noe lignende en gang, men da drømte jeg om harddiskkræsj. Var skikkelig ekkelt. Huff *trøstepå* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde noe lignende en gang, men da drømte jeg om harddiskkræsj. Var skikkelig ekkelt. Nerdeversjonen, de betyr det samme. At noe galt skjer med noe(n) du elsker mest. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde noe lignende en gang, men da drømte jeg om harddiskkræsj. Var skikkelig ekkelt. drømte motsatt for en liten stund siden(rett før jeg fikk denne), fikk ny pc . også kom mormor og øyvin dhale og gratulerte meg fordi den var så bra, rakk ikke å kjøre 3dmark da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde en rar drøm for et par dager siden, jeg.Jeg var ute og gikk. Så ble himmelen gul. Plutselig kommer det en hel hær av store passasjerfly flyvende. Alle merket Widerøe. Så begynner de å styrte! Helt uten grunn, de bare faller rett ned. Seriøst? :!: gått opp nå veier jeg 52 Trener du? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hva skjer med at alle jeg forelsker meg i skal finne seg andre å like et par måneder etter jeg forteller dem det. *Argh* Hva er vitsen... Edit: Jeg veier forresten 84kg nå, hvis det er interessant. Endret 10. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hva skjer med at alle jeg forelsker meg i skal finne seg andre å like et par måneder etter jeg forteller dem det.*Argh* Hva er vitsen... Ditto Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 enten det så har de kjæreste fra før.... eller så hater de deg... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 enten det så har de kjæreste fra før.... eller så hater de deg... Spesielt den første der er en gjenganger... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 gått opp nå veier jeg 52 Trener du? nei, er bare veldig tynn ikke noe serlig morsomt det heller. er 176høy. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau.. Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... Endret 10. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Og der var det bestilt en Creative Zen Micro White, den aller siste som var igjen på lager! Håper at jeg faktisk bestilte den siste på lager da, og at det ikke var en annen. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... Jeg er så |-| overrasket. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... Jeg er så |-| overrasket. ååå?`da e e ikkje eg... får nesten berre 4arar og 3arar. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so JA EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre... du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg