Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drømte noe rart at jeg og en jente utforsket og skulle overta en hel rekke hus som var forlatt. Endte med at hun datt gjennom et pillråttent gulv og ned til noen monster..  :no:

Ingen vill puling i forlatte hus på deg, med andre ord? :(

Heh, ser ikke slik ut.

Var skikkelig trist drøm da, så ned gjennom hullet hun hadde dåtte ned i så så jeg 2 svære monster komme og dra henne vekk. Så vokna jeg.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde en rar drøm for et par dager siden, jeg.

Jeg var ute og gikk. Så ble himmelen gul. Plutselig kommer det en hel hær av store passasjerfly flyvende. Alle merket Widerøe.

Så begynner de å styrte! Helt uten grunn, de bare faller rett ned.

Seriøst? :!:

gått opp nå veier jeg 52

Trener du?

Lenke til kommentar

eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: :roll: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..

Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so

JA

EDIT: Hadde og oral prøve / munneleg prøve i dag... det jekk mykje betre...

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!: :roll: eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..

Sko helst hatt 4+ eller 5 .... men eg fekk ein 3ar.... grunn: eg skrive for stygt og jobbar for fort... hehe... eg jekk vel 2 tima før da va ferdig... men eg va ferdi so

JA

Jeg er så |-| overrasket.

Lenke til kommentar
eg har nett fått igjen tentamenen min i norsk eg.... :!:  :roll:  eg e VELDI flau over resultatet.... jett ka da va då!!!! Ein 3ar,,,,, off eg e flau..

JA

Jeg er så |-| overrasket.

ååå?`da e e ikkje eg... får nesten berre 4arar og 3arar.

Lenke til kommentar

JA

du klarære ikkjk3 å skrøvæ soo e skjænør at da ekkje bverrdre karauktur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...