Anette_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har lagt merke til at jeg ikke har vært her siden tirsdag? Regner ikke akkurat med det.-- Men internetten min har ikke virka Også var det bare routeren som hang, spurte om hjelp av forumfolk som sitter foran meg i tysken og de hadde løsningen Hadde ikke overlevd stort lengre uten nett nå tror jeg, men så fikk jeg gjort utrolig mye lekser på onsdag da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har lagt merke til at jeg ikke har vært her siden tirsdag? nei det har jeg ikke merka.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har lagt merke til at jeg ikke har vært her siden tirsdag? nei det har jeg ikke merka.... Dakar Anette. Du har ikke vært på MSN, det har jeg faktisk lagt merke til. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, det ble litt ekstra jentefritt lissom, siden AnAnAs har tatt seg en liten tur ut nå også... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei nå ble jeg tørst! Ta og sett den kaffen utpå gangen så slipper jeg å se'n! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har ikke vært inne på nett siden 12 idag Bredbåndsfabrikken har vært nede, uff.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har ikke vært inne på nett siden 12 idag Bredbåndsfabrikken har vært nede, uff.. Uten nett så lenge altså? Jeg hadde krepert Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg overlevde såvidt Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Anette har fått tilbake nettet!!! - La merke til at du ikke var her, eller med andre ord - du ikke har postet på noen dager... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 overklokke med vinduet oppe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Shoit..jeg gjespa så det small i kjaken..og nå klikker det når jeg åpner kjeften høyt nok Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Shoit..jeg gjespa så det small i kjaken..og nå klikker det når jeg åpner kjeften høyt nok Digger når det skjer! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Shoit..jeg gjespa så det small i kjaken..og nå klikker det når jeg åpner kjeften høyt nok Kjevebrudd. Definitivt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Shoit..jeg gjespa så det small i kjaken..og nå klikker det når jeg åpner kjeften høyt nok Haha :!: Drømte 3 drømmer i natt. Alle handlet om at jeg nesten ble tatt av en tornado Har gått ned 6 kilo siden forrige måned Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drømte 3 drømmer i natt. Alle handlet om at jeg nesten ble tatt av en tornado Hadde en rar drøm for et par dager siden, jeg. Jeg var ute og gikk. Så ble himmelen gul. Plutselig kommer det en hel hær av store passasjerfly flyvende. Alle merket Widerøe. Så begynner de å styrte! Helt uten grunn, de bare faller rett ned. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Shoit..jeg gjespa så det small i kjaken..og nå klikker det når jeg åpner kjeften høyt nok Haha :!: Drømte 3 drømmer i natt. Alle handlet om at jeg nesten ble tatt av en tornado Har gått ned 6 kilo siden forrige måned gått opp nå veier jeg 52 drømte foresten at mamma tvingte meg til å være med eldars Endret 10. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drømte noe rart at jeg og en jente utforsket og skulle overta en hel rekke hus som var forlatt. Endte med at hun datt gjennom et pillråttent gulv og ned til noen monster.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Drømte noe rart at jeg og en jente utforsket og skulle overta en hel rekke hus som var forlatt. Endte med at hun datt gjennom et pillråttent gulv og ned til noen monster.. Ingen vill puling i forlatte hus på deg, med andre ord? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *Host* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258176 *Hark* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *Host* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258176 *Hark* sinnsykt interessangt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg