Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hørt om å ta taxi og sende regninga til sporveien? :yes:

jaja..jeg har vært i bergen de siste dagene jeg.. :green:

Jo, sånn halvveis, men var ikke helt på sikker på åssen det funka og sånn.

Noen som har slått rekorden min på en time med badgerbadgerbadger da?

Og "Jensemann" er litt tøft nick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeee! 1337 for andre gang :woot:, men nå kan jeg "stay in the matrix" som zed sier :woot:

MM, jeg er litt sulten, *stikke og sjekke kjøleskap*

*kremt*

:old: :p

gjort det den siste måneden jeg.. men ble litt teit, ettersom jeg faktisk poster litt i webdesign..

hermegås :p:roll:

Lenke til kommentar
Woooo! Kill Bill Soundtracket er kanskje det beste noensinne :woot:, sinnsykt fett! *digge* :nice:

Welcome to last month *hihi*

Tilbake fra 13 timers kontinuelig arbeid.

Jesus christ jeg er sliten.

Skal ned nå og hente meg ei glasscola og tømme den. Og så se om det er noen som er våken i nærheten med røyk og så er det seng.

Fan for en fucked dag.

Aldri skal jeg si ja til å jobbe slik mere.

Lenke til kommentar

Jaja har vært hos en kompis idag og fikset på RC flyene hans og kjøpt ekstra og bedre batterier. Flydde mens det var helt mørkt ute og det var kult men kaldt som fyy. Vi tenkte vi skulle ha lan imorgen men eg ville helst ta det til helge da siden vi er da flere. Nå skal eg spille litt og sove.

Lenke til kommentar

Morna folkens...

Nå har jeg sitti i en og en halv time og ikke gjort annet enn og vable med litt skoleveninner og holdt på og sovne ettersom keramikk lærer'n vår var syk i dag og vi derfor "slapp" keramikk... Det eneste faget jeg ikke vil droppe vettu. Kjiiiipt! Vertfall kjipt med tanke på at det var beskjed på skjermen i hålen i går som forøvrig INGEN la merke til om at det ikke var keramikk i dag og jeg kunne sovet en hel forbanna TIME til... :mad: Bharg!

Nå er det kommunikasjon her... det er kjedlig.

Attpåtil blir jeg litt stressa av hu læreren vi har.

Lenke til kommentar

vel jeg greide nesten å sovne på jobben, måtte ut å ta meg en røyk og fryse litt.. føler meg litt mere våken iallefall..

lage spam filter er morro.. iallefall når de ansatte her er så smarte at de legger igjen adr sin over alt... han ene greide å få 20 spam mens jeg hjalp han med å lage noen rare matte tegn i word..

bah, så har jeg bestilt en brukt 677 mhz 256 ram pc til å sette opp som test server hjemme.. men idiot firmaet brukte 20 sek å svare på første mail, men nr 2 har jeg ennå ikke fått svar på selv om det har gått 3 dager.. :(

hmm, er sulten også.. men veit ikke hva jeg skal kjøpe å spise.. :| vanskelig valg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...