Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. En halvtime etter jeg la K700-en min ut for salg på finn.no, er den solgt. Steike, så imponert jeg er. :)

Da blir det Dell-server på meg også.

Hehe, du kjøper den Xeon-serveren altså? Hva skal du bruke den til?

Tja, si det? Har tenkt på en kraftigere filserver i en god stund nå, den jeg har nå begynner å dra på årene (Duron 600). Uansett, 2,4GHz, 256MB RAM, 80GB harddisk og gigabit-lan for 2500kr er ikke så hakkande gale. :)

Lenke til kommentar
.. og moralen er: ikke se på dårlige action-filmer på skolen. :)

:D

Den var ikke så veldig bra nei. Folka i klassen digger den, men jeg så ikke det "brae" i den. Den var bare teit. Det var liksom Star-Wars, jalla action-film og litt Matrix på en gang. Passer overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Har hatt tyskheldags. Ble ferdig 10.35. Jaja, digg å være ferdig med det der skvipet.

Sikkert herlig å være ferdig med det..

Har 2 heildagsprøve igjen før jul..:(

Norsk i morgon, og då er det berre matte igjen i neste veke.:)

btw: gruer meg til neste år.. heildags i tysk.. :thumbdown::sick:

Lenke til kommentar
Lykke til. :thumbup:

husker eg hadde 3MX (virker som en evighet sia) og var opp til eksamen. Hadde forsåvidt aldri fulgt med fram til jul og låg vel akkurat på stå karakter. Så måtte ta meg hardt sammen for ikkje å stryke...dårlig taktikk kan man sei :whistle:

fikk for øvrig en treer på eksamen, noke eg faktisk var fornøgd med, med tanke på at det var andre skulelys i klassen som hadde hatt jamt med 5'ara heile året som datt ned på 3 på eksamen også.. :w00t:

men du har vel høgare ambisjona får en tru :p

Jo takk, det gikk ganske fint, tror jeg hadde alt riktig.

Gadd ikke ha det på skolen mer, blir bare dum av sånt.

Mye bedre å ta fag som privatist.

Har du tjent pengene til bilen (med utstyr) selv..?

Du vet godt at jeg har jobbet dritmye for å få råd til det, foreldrene mine gir mer ikke en dritt til sånt. :hrm:

Dessuten hadde jeg jo litt flaks med du vet hva. :p

Lenke til kommentar
Hms. Mens vi så på "The Chronicles Of Riddick" på skolen i dag så sa det plutslig "BANG BANG" under pulten min. Alle snudde seg rundt, og etter 10 sekunder kunne jeg dufte en lekke svidd lukt. PSUen gikk til hælvette.

det samme skjedde her en gang, når jeg skulle slå på pc`n, har ikke fått start på den enda...

det smalt ikke, men kom ut røyk bak...

masse røyk...

Lenke til kommentar

masse røyk...

Her smalt det bare. To store smell, akkurat som om du skulle miste noen tunge bøker i gulvet.

En liten del av lokket av strømforsyningen var helt svart, som kom av at en komponent hadde blitt helt kullifisert og en fin transistor med tre bein hadde delt seg i to (!!) slik at det ble til to transistorer - en med to bein og en med ett bein. Lekkert.

*EDIT: Det komiske med det hele var at fabrikanten av vidunderet var så mye som:

Ever-Power! :D

..skulle vært Never-Power istedet som læreren sa.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har lyst på GTA på PC´en, men har for dårlig maskin... Noen som kan hjelpe meg litt med det? Hva er det jeg trenger? Håper at det ikke blir at jeg må kjøpe ny maskin.. Gidder jeg ikke!

Posten ligger her!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

masse røyk...

Her smalt det bare. To store smell, akkurat som om du skulle miste noen tunge bøker i gulvet.

En liten del av lokket av strømforsyningen var helt svart, som kom av at en komponent hadde blitt helt kullifisert og en fin transistor med tre bein hadde delt seg i to (!!) slik at det ble til to transistorer - en med to bein og en med ett bein. Lekkert.

*EDIT: Det komiske med det hele var at fabrikanten av vidunderet var så mye som:

Ever-Power! :D

..skulle vært Never-Power istedet som læreren sa.

skrudde den opp nå, så ikke veldig ille ut, var bare noen kondensatorer som hadde smeltet sammen...

var vel 2 stk som hadde smeltet delvis sammen, mellom dem var det noe annet som jeg tror smeltet også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...