Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Simple question, alle VGS-ere: Teller julekarakteren i 10. klasse like mye som sommerkarakteren? Altså, regnes det ut et gjennomsnitt av de to halvårene, og det blir standpunktkarakter? Hos oss gjør de ikke det. Vi søker på VGS i februar elns, og karakterene til våren blir ettersendt. Seriøst tilbudet til netshop fristet. Det er ca 40% sjangse for at jeg har dual-lcd i jula heldiggris Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 heldiggris Nah.. Far med penger vil jeg heller si Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortskjemte drittunge da? Må kjøpe alt av PC-ting selv jeg... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 heldiggris Nah.. Far med penger vil jeg heller si hehehe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Bortskjemte drittunge da? Må kjøpe alt av PC-ting selv jeg... Kanskje litt Er ikke dermed sagt at jeg ikke har investert i PC-en min selv også da.. edit: Drittunge? Virker det slik da? Endret 9. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortskjemt og drittunge passer så godt sammen at jeg nesten måtte ha det med. Ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortskjemt og drittunge passer så godt sammen at jeg nesten måtte ha det med. Ikke noe å bry seg om. Tror jeg må døgne i natt igjen, sov 6 1/2 timer i dag.. fra kl 13:00 til 19:30.. At jeg kan være så dum Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har eksamen i 3MX idag klokken 08:50-13:50. Det blir kos. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har eksamen i 3MX idag klokken 08:50-13:50.Det blir kos. Lykke til. husker eg hadde 3MX (virker som en evighet sia) og var opp til eksamen. Hadde forsåvidt aldri fulgt med fram til jul og låg vel akkurat på stå karakter. Så måtte ta meg hardt sammen for ikkje å stryke...dårlig taktikk kan man sei fikk for øvrig en treer på eksamen, noke eg faktisk var fornøgd med, med tanke på at det var andre skulelys i klassen som hadde hatt jamt med 5'ara heile året som datt ned på 3 på eksamen også.. men du har vel høgare ambisjona får en tru Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmmmfrp digg å få en clean install av windows men er lite fornøyd å måte forandre på så mye som f.eks fjerne IE og kjøre FF istedenfor og bruke thunderbird istendefor outlook. Er møkka lei virus, hicjaking, mysearchbar osv... så dette kommer til å ta lang tid før eg blir vant til. Dont like changes X( Anyways mye dritt som skal installeres også men gidder ikke mer for idag. *slappe litt av* Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har eksamen i 3MX idag klokken 08:50-13:50.Det blir kos. Lykke til. husker eg hadde 3MX (virker som en evighet sia) og var opp til eksamen. Hadde forsåvidt aldri fulgt med fram til jul og låg vel akkurat på stå karakter. Så måtte ta meg hardt sammen for ikkje å stryke...dårlig taktikk kan man sei fikk for øvrig en treer på eksamen, noke eg faktisk var fornøgd med, med tanke på at det var andre skulelys i klassen som hadde hatt jamt med 5'ara heile året som datt ned på 3 på eksamen også.. men du har vel høgare ambisjona får en tru Nesten som å høre historien om meg det 3 på eksamen sugde det. Men kom nå meg videre i livet, så da spiller det ikke noen rolle. Kom til og med inn på NTNU mer karakterene mine. Men det var ikke det rette stedet for sløvinger som meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortskjemte da? Har du tjent pengene til bilen (med utstyr) selv..? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bortskjemte da? Har du tjent pengene til bilen (med utstyr) selv..? Joda, døgninga går fint.. Ikke trøtt enda, kommer vel ikke til å bli det heller.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 da var the biatch sett.. natta Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 "kjekt" å være syk, får være hjemme og drikke cola.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Oh, er lei av å være oppe nå.. Men ingen vits å legge seg, kommer meg aldri opp da Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg kjede meg. Kanskje jeg skal spille høy musikk å vekke alle sammen Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjipt å stå opp så tidlig at jeg må vente med å gå til bussen. Fortsatt 4-5minutter til jeg kan gå... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Good morning my fellow nerds! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Morn! Kjipt å stå opp før de fleste andre her (0545) Men det er vel prisen man betaler for å kjøpe seg 250kvm på landet det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg