Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 OMG Dere har jo tatt helt av her mens jeg har vært borte... Nå har jeg vært i risør og hentet meg en ny sprekere pc, det var digg Så var vi ute med bilen i 5 min og la noen breisaldder med bilen. på den tiden klarte vi å bli stoppa av sivilpolitiet... Sjoføren fikk en advarsel .. *phew* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 er alltid sånn.... derfor jeg hater og bli tatt bilde av... Bare CFD som liker å ta bilde av seg selv. hehe.. MEn hvorfor redigere du alltid inleggene dine Snowdog? Men live er mye bedre ja Mer live enn webcam.. Webcam er liksom ikke 3d Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 OMG Dere har jo tatt helt av her mens jeg har vært borte... Nå har jeg vært i risør og hentet meg en ny sprekere pc, det var digg Så var vi ute med bilen i 5 min og la noen breisaldder med bilen. på den tiden klarte vi å bli stoppa av sivilpolitiet... Sjoføren fikk en advarsel .. *phew* Sånn går det når vi får en ny person og snakke til. Men jeg frykter ISDN regninga mi nå.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe. Har så fryketlig mange skriveleifer Wb wabby Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sånn går det når vi får en ny person og snakke til. Men jeg frykter ISDN regninga mi nå.. jaja, det skjærte seg med kvalito... gjorde det ikke ? Synd det der... Mange som kunne ha mye glede av det... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe. Har så fryketlig mange skriveleifer Wb wabby Så det... går litt unna på denne lappisen, men knappene er ikke der de pleier å være... Teit at ikke knappene kan ligge likt på alle lappiser.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Desverre. Men verden går framover.. Tror jeg.. Har jo fått tilbud om og ta med meg maskin og dra opp til CreatureCanis her ;) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Desverre. Men verden går framover.. Tror jeg.. Har jo fått tilbud om og ta med meg maskin og dra opp til CreatureCanis her ;) da er det jo bare å komme i hakk Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe... og CFD ta med to pt kabler om du har.... laaaaange... vist ikke så bøffer jeg nabo'n sin ass... *drasse med seg inn på rommet* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jaggu har dere ikke vært aktive i natt også. Da bærer det på skolen igjen. Er bare så deilig i vite at jeg ikke har noen oppgaver eller lekser å levere inn. )) Mangler småpåenger til mat da. Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Spennende her ja, skal ikke på skolen før klokka 10 jeg. Ahh. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det ble liv i tråden ja. Ble så fryktelig stille plutselig. Jaja folk driver jo og sover og greier. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ixx0r JEG!! *overf0re filmer og ph00n stuff så jeg kan overleve 2xmatte, 2xnorsk && 2xtysk !!!! *o_O Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nice, begyner klokka 10 jeg. Ahhh. Men tror jeg har 2x tysk idag, arrrgh. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det ble liv i tråden ja. Ble så fryktelig stille plutselig. Jaja folk driver jo og sover og greier. Med en gang jeg stikker så slukner alt sammen. Aner jeg en trend over hele nattelivet på hw.no er avhengi av meg? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har 8X SFT jeg.. Det har ikke dere idag. 8timer med samme faget.. PS: VI har et fag hele uken vi.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 jæi kjeder mæi noe ælvåli nå... har nettopp gjort oss ferdig med et slikt et samarbeidslæringsprosjekt nå, og det var jo... vel... det var jaffal fint å bli ferdig med det. kanskje vi får igjen natfagprøva idag også, når jeg tenker på det så har jeg ikke levert én prøve med fullstendig besvarelse, enten det er tipunkts naturfagsprøve eller tretimers engelskprøver (som jeg gjennomførte på to, ikke svarte på oppgava i og allikevel fikk 6/4 på...) hva er forskjellen på :-) og ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Morn folkens! ****** til mye og fort dere skriver! syns vi kan holde oss til kvalitet framfor kvantitet her i SO3 jeg, så vi ikke får så dårlig rykte her Akkuratt nuh sitter jeg hos en kamerat på gammel maskina hans...Hewlet packard ellerno med windows ME, og den har ikke kræsja enda (!). Skulle egentlig være ute å lete etter levende kilder til projektet vi har, men det gadd jeg ikke, så jeg kom meg heller på irc og forum Wabby: Har du fått tilbake stasjonær pc nå? (da kan du jo starte å spilel cs seriøst igjen da ) Men det blir vell litt deilig med stasjonær pc igjen da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trenger ikke og passe på nå Offtopic er jo fjernet ifra postcounten Lenke til kommentar
atticus Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 OkOk.. Gymma på skolen nå.. Skikkelig kjedelig. Og nå er det to timer prating også mat. Dagen slutter med 4 timer "nettverk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg