Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

OMG :wow:

Dere har jo tatt helt av her mens jeg har vært borte...

Nå har jeg vært i risør og hentet meg en ny sprekere pc, det var digg :D

Så var vi ute med bilen i 5 min og la noen breisaldder med bilen. på den tiden klarte vi å bli stoppa av sivilpolitiet... Sjoføren fikk en advarsel .. *phew*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er alltid sånn.... derfor jeg hater og bli tatt bilde av...

Bare CFD som liker å ta bilde av seg selv. :lol:

hehe.. MEn hvorfor redigere du alltid inleggene dine Snowdog?

Men live er mye bedre ja ;) Mer live enn webcam..

Webcam er liksom ikke 3d

Lenke til kommentar
OMG :wow:

Dere har jo tatt helt av her mens jeg har vært borte...

Nå har jeg vært i risør og hentet meg en ny sprekere pc, det var digg :D

Så var vi ute med bilen i 5 min og la noen breisaldder med bilen. på den tiden klarte vi å bli stoppa av sivilpolitiet... Sjoføren fikk en advarsel .. *phew*

Sånn går det når vi får en ny person og snakke til. Men jeg frykter ISDN regninga mi nå..

Lenke til kommentar

jæi kjeder mæi noe ælvåli nå...

har nettopp gjort oss ferdig med et slikt et samarbeidslæringsprosjekt nå, og det var jo... vel... det var jaffal fint å bli ferdig med det.

kanskje vi får igjen natfagprøva idag også, når jeg tenker på det så har jeg ikke levert én prøve med fullstendig besvarelse, enten det er tipunkts naturfagsprøve eller tretimers engelskprøver (som jeg gjennomførte på to, ikke svarte på oppgava i og allikevel fikk 6/4 på...:))

hva er forskjellen på :-) og :) ?

Lenke til kommentar

Morn folkens!

****** til mye og fort dere skriver! syns vi kan holde oss til kvalitet framfor kvantitet her i SO3 jeg, så vi ikke får så dårlig rykte her :evil:

Akkuratt nuh sitter jeg hos en kamerat på gammel maskina hans...Hewlet packard ellerno med windows ME, og den har ikke kræsja enda (!). Skulle egentlig være ute å lete etter levende kilder til projektet vi har, men det gadd jeg ikke, så jeg kom meg heller på irc og forum :)

Wabby: Har du fått tilbake stasjonær pc nå? (da kan du jo starte å spilel cs seriøst igjen da :p)

Men det blir vell litt deilig med stasjonær pc igjen da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...