Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka email program er det dere bruker? Har til nå brukt outlook express men tror det passer å prøve noe nytt som ikke lar virus og spam flyte inn som ingenting. Noen som har tips?

Mozilla Thunderbird!

Absolutt verdt å sjekke ut..

www.mozilla.org - Products ellerno..

Edit: Gmail er ikke e-mail-program..

@pelle: Med forbehold, så er det vel sommerkarakteren som blir stående og tellende..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Teller julekarakteren i 10. klasse like mye som sommerkarakteren? Altså, regnes det ut et gjennomsnitt av de to halvårene, og det blir standpunktkarakter?

Niks, du søker med karakterene fra vårsemesteret.

Og slapp av, lærerne er alltid strenge med karakterer til jul i 10. klasse, slik at de slipper å sette deg ned til sommeren. Jeg klarte forsåvidt å gå ned, men det er nå engang meg. Hadde null betydning uansett da.

Lenke til kommentar
Simple question, alle VGS-ere:

Teller julekarakteren i 10. klasse like mye som sommerkarakteren? Altså, regnes det ut et gjennomsnitt av de to halvårene, og det blir standpunktkarakter?

Nope, bare karakterene til Sommeren som teller ;)

Så jeg trenger egentlig ikke å gjøre en dritt av skolearbeid resten av halvåret, hvis jeg bare gjør det bra neste halvår?

Lenke til kommentar

Nope, bare karakterene til Sommeren som teller ;)

Så jeg trenger egentlig ikke å gjøre en dritt av skolearbeid resten av halvåret, hvis jeg bare gjør det bra neste halvår?

Er vel ikke så lenge igjen av halvåret, og prøvene er vel unnagjort, så tror nok du kan gi faen i resten uten at det skal påvirke karakterene dine stort ;)

Lenke til kommentar
Hoho, tok dette bildet på bussen på vei hjem fra Anette her om dagen.. Rart klokkeslett ? :p

:hmm:

You're entering the vicinity of an area adjacent to a location -- the kind of place where there might be a clock with more hours than it should, or a sleepy Steffy.. These are just examples. It could also be something much better. Prepare to enter... The Scary Door.

Natta.

Lenke til kommentar

Hos oss gjør de ikke det. Vi søker på VGS i februar elns, og karakterene til våren blir ettersendt.

Seriøst tilbudet til netshop fristet. Det er ca 40% sjangse for at jeg har dual-lcd i jula :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...