Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk litt på dette dere:

------------------------------------------------------------------------------------------------

-Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken...

-Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter?

-Å være - eller ikke være - ute i været er et spørsmål om å være eller ikke være avhengig av været for å være ute i været.

Lenke til kommentar
-Det er jo litt snedig å se i norske banker; dørene står på vidt gap, mens kulepennene er lenket fast til disken...

Er jo ren logikk det! Du kan bare komme inn, men du får ikke ta noe med deg når du går.

-Hvor ofte hører man ikke folk si: «Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg lette». Selvsagt, hva ellers? De fleste slutter vel forhåpentligvis å lete når de har funnet det de leter etter?

Jeg hører som oftest: Jeg lette og lette, men selvfølgelig fant jeg det på det siste stedet jeg ville trodd å lete, eller noe lignende.

Det siste utsagnet skal du få ha, jeg skjønte nemlig ikke bæret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...