The Stig Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Lurer på om butikken for erstatning Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Rastløs! *slå til ting og løpe rundt i sirkler* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ÅÅÅÅÅ.. Noen venner av meg fikla med passordkalkulatoren til nettbank. Den låste seg, og jeg må få ny i posten Også rett før bilettene til tg da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Her om dagen så hadde vi prosjekt om data på skolen så skulle jeg finne noen data bilder osv, så tenkte jeg at jeg skulle finne et bilde fra TG så jeg gikk inn på google og søkte i "Bilder"Plutslig dukket hodet til darkness| opp lol HAHA! Dette må jeg prøve Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Her om dagen så hadde vi prosjekt om data på skolen så skulle jeg finne noen data bilder osv, så tenkte jeg at jeg skulle finne et bilde fra TG så jeg gikk inn på google og søkte i "Bilder"Plutslig dukket hodet til darkness| opp lol hva søkte du på da ? søkeord ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som skal værra med å drekka til helga? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg må jobbe denne helga. Men helga etter denne er det full pupp! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Har ikke drikki på flere måneder nå, så jeg tenkte jeg skulle bli helt kake i helga vi får se.. Edit. Noen som kan norges lover utenat? Prøver å finne fram til noen loer her da men Endret 8. desember 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da var penger fikset til TG -Bensin penger -Food -Bilettpenger Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vurderer også TG. Er det muligheter for å ta seg en "fuktig" kveld i Hamar for så å krype tilbake til LAN-et? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det muligheter for å ta seg en "fuktig" kveld i Hamar for så å krype tilbake til LAN-et? Håper da det, vist ikke sover jeg bare i bilen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da var penger fikset til TG -Bensin penger -Food -Bilettpenger Aldri vært på TG , selv om jeg bor i lillehammer. Akkurat det føler jeg ikke for da vet du! men back to the point: Good for you! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Når er det bilettsalget til TG starter? Har de fått fiksa det idiotiske systemet som var i fjor? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 11. desember. Lørdag. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Håper jeg ikke kommer ved siden av noen med store høytalere, da drar jeg hjem igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nineteenhundredhours. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) I WIN g0t sp4m? Endret 8. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Her om dagen så hadde vi prosjekt om data på skolen så skulle jeg finne noen data bilder osv, så tenkte jeg at jeg skulle finne et bilde fra TG så jeg gikk inn på google og søkte i "Bilder"Plutslig dukket hodet til darkness| opp lol hva søkte du på da ? søkeord ? TG05 eller noe i den duren, skal se om jeg finner bildet. EDIT: TG04 seff ikke 05 Endret 8. desember 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg