Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg begynte å grine da skjermkortet mitt streika :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://home.no.net/pixelart/phpBB2/index.php Watch out for teh 1337-forum. Muhahaha! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg begynte å grine da skjermkortet mitt streika :!: Eg får lyst å hyl grine nå eg..... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Stater har guvernører. http://nyc.gov/html/misc/gif/2004b/top_feature_120704.jpg Han heter; Michael R. Bloomberg Takker. Et site spm. Noen som veit hva hu som spiller "Rose" i titanic heter? Endret 8. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Stater har guvernører. http://nyc.gov/html/misc/gif/2004b/top_feature_120704.jpg Han heter; Michael R. Bloomberg Takker. Et site spm. Noen osm veit hva hu som spiller "Rose" i titanic heter? var vel kate winslett Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen andre som har for vane å sove i timen? Jeg mener virkelig sove. En i klassen min driver med det der. Sover opptil flere timer samme skoledag - i timene. Fatter ikke hvordan hun klarer det jeg. Ved at hun sitter bakerst i hjørnet med meg blir hun ikke oppdaget, faktisk er det bare en eneste lærer som har kommentert det noensinne. Det var fantastisk morsomt å observere i fjor, men nå har det egentlig bare blitt en vane at hun sover. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, ka du trur? Eg trur eg kaster pc'n ut av vinduet og stjeler pc'n til foreldrene! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, ka du trur? Eg trur eg kaster pc'n ut av vinduet og stjeler pc'n til foreldrene! Now that's the spirit Hva galt nå da? Har du skrudd for mye? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Stater har guvernører. http://nyc.gov/html/misc/gif/2004b/top_feature_120704.jpg Han heter; Michael R. Bloomberg Takker. Et site spm. Noen som veit hva hu som spiller "Rose" i titanic heter? Han heter ikke det! Han heter det jeg sa, ffs. www.imdb.com <-- search and thou shall find. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gamer-guru: Takker. Jeg hater de tre siste ukene på skolen. Masse dritt oppgaver igjen Har vel gjort 9stk hittil, og er ikke ferdig. Anyway.. En tullig i klassen skulle "tøffe seg" under tentamen. Smart som han er så tar han 12 snus "poser"(?) Og stapper dem oppunder leppa.. Gutten ble svimel, og svimte av Det var egentlig sinnsykt morsomt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei jeg må stikke. Vi skal ha våpeninnspeksjon kl 7. Adjø. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Anyway.. En tullig i klassen skulle "tøffe seg" under tentamen. Smart som han er så tar han 12 snus "poser"(?) Og stapper dem oppunder leppa.. Gutten ble svimel, og svimte av Det var egentlig sinnsykt morsomt. fryder meg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Anyway.. En tullig i klassen skulle "tøffe seg" under tentamen. Smart som han er så tar han 12 snus "poser"(?) Og stapper dem oppunder leppa.. Gutten ble svimel, og svimte av Det var egentlig sinnsykt morsomt. Det er flott noen har det greit i livet :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fy faen i helvete! Sorry ordbruken. Jævla drittdag! *Ramse opp en rekke lugubre ord* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fy faen i helvete! Sorry ordbruken. Jævla drittdag! *Ramse opp en rekke lugubre ord* Second. Hrmpf! *fyre opp noe musikk for å få ut litt sinne og spille nfsu2* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 faen polsk death metal blir jo rene fløtepusmusikken jo.. Noen som har noe maksimum brutalt å anbefale? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) faen polsk death metal blir jo rene fløtepusmusikken jo.. Noen som har noe maksimum brutalt å anbefale? Despre Tine. Brutaliteten dens vil smitte over på deg, og få alt til å se ut som sånne store poser man skal slå på. Endret 8. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Her om dagen så hadde vi prosjekt om data på skolen så skulle jeg finne noen data bilder osv, så tenkte jeg at jeg skulle finne et bilde fra TG så jeg gikk inn på google og søkte i "Bilder" Plutslig dukket hodet til darkness| opp lol Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/08/416966.html :o :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg