Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 BAAH.. sitter paa skolen naa og er DRIT tr0tt... tenkjer jeg dubber av en time Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Katt > kanin. Helst en sphinx-katt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ferdig på skolen for i dag. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 huff..hadde tentamen i dag... norsk.. gikk dritelendig.. eier faen ikke fantasi..skrev en halv side eller noe.. #?")I%)=!"I%)="!%I)=%I)"I)%"! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva er det med forumet for tiden? Ustabilt som pokker.. nuvel, prøve i den kalde krigen i dag, gikk greit nok, men tankekartet over vietnamkrigen ble uoversiktlig. Det sto mye god info der, men litt uryddig.. Har nettopp installert HL2 og CS: S, formaterte i går. Det er ganske moro å formatere, koser meg alltid med å installere nyeste drivere++ Am I g33k or what? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tro meg, skippertak vil ALLTID fungere. Ungdomsskole, videregående, universitet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) fy faen..jeg må seriøst lære meg å lese..poster bare tull... edit: tror jeg bare skal holde meg i off-topic fra nå av.. Endret 8. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fy faen..jeg må seriøst lære meg å lese..poster bare tull... edit: tror jeg bare skal holde meg i off-topic fra nå av.. Du hadde jo ikke feil da, ville nok også svart det i den tråden du snakker om.. Skal legge meg å sove et par timer nå, er sliten.. Av hva liksom? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Katt > kanin. Helst en sphinx-katt. hund > katt Selv om sphinx katter er de kuleste kattene Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har ideen til en ny thread som er skikkelig søppel, men som er nødt til å stå i en annen kategori enn søppel. :-/ Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) På tide med julegave shopping snax people.. Endret 8. desember 2004 av NiwT Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Æsj, må sende en pakke til Tyskland i dag. Det betyr at jeg faktisk må gjøre noe.. og ut av huset. Blærk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 AMMAGAD ! tror ocz psuen min er gåen! hvis jeg prøver å starte pcen med ocz psuen i, så går sikringen til loftet ! så jeg prøvde med min gamle chieftec 420w..guess what, det funka! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har ideen til en ny thread som er skikkelig søppel, men som er nødt til å stå i en annen kategori enn søppel.:-/ er ferdig med det for lengst. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I dag hadde jeg tysk tentamen.. Det blir absolutt en 2´er... Kanskje værste tentamen jeg har hatt! Men egentlig bryr jeg meg ikke.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal ha tyskheldags i morgen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal ha tyskheldags i morgen! Lykke til! Det trenger du nok... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tysk 2 timers på meg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 skal ha heldags tentamen i norsk i morgen. skrive eventyr...yeey Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Matte tentamen på fredag *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg