akira7 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da kjøper jeg heller en billett til a men er så fattig akkurat nå, brukte lønna på en uke! (julegaver) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er visst ikke så vanskelig å smugle ting gjennom på Gardemoen... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hva skal jeg gjøre a? Ta henne med deg. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tenkte på det.. Men lett blir det ikke, foreldrene hennes er strenge Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Send et kort hver dag!! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Joa.. Vurderer forsatt mulighetene mellom å dra, eller være hjemme i sommerferien og jobbe. Vi skal ikke bestille biletter før i januar/februar, så jeg får litt tenketid Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 God natt ja, To Prøver imorgen :| (Engelsk, og NM) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 I morgen er det utrolig kjedelig dag på skolen. Kommer til å sove i timen. Noen andre som har for vane å sove i timen? Jeg mener virkelig sove. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Fy fader så mye dritt av oppgaver som hoper seg opp på slutten av året :S Har skrivd 6 stiler i dag, totalt 15sider. Det ar sabla mye til å være meg. Har enda masse dritt igjen :S Natta Endret 8. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fy fader å mye dritt av oppgaver som hoper segg opp på slutten av året :SHar skrivd 6 stiler i dag, totalt 15sider. Det ar sabla mye til å være meg. Har enda masse dritt igjen :S Natta skippertak? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I morgen er det utrolig kjedelig dag på skolen. Kommer til å sove i timen. Noen andre som har for vane å sove i timen? Jeg mener virkelig sove. Det blir mer dagdrømming og sånt her. Natta teenz. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I morgen er det utrolig kjedelig dag på skolen. Kommer til å sove i timen. Noen andre som har for vane å sove i timen? Jeg mener virkelig sove. Jeg har aldri sovna i en time, noensinne. Hadde jeg gjort det så hadde det blitt styr, lærerne var så sære på den vgs der jeg gikk før. Lenke til kommentar
piit Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Over til noe helt annet: Wee, jeg skal få kanin i morra! Helt ærlig, hva skal man med en kanin? Den gjør jo ingen nytte for seg på noen som helst måte? Til og med en katt må jo være bedre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Den gjør jo ingen nytte for seg på noen som helst måte? Til og med en katt må jo være bedre. Kaniner skal visst nok være veldig gode å spise. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vi har en kanin, dverg kanin elns.. svart, hvit og brun.. Pic can be provided! Fy altså, la meg kl 20:00, og våknet 01:00, med vondt i magen og lys våken, og spydde nettop.. faen, nå som vi har tentamen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Good morning my fellow nerds! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I morgen er det utrolig kjedelig dag på skolen. Kommer til å sove i timen. Noen andre som har for vane å sove i timen? Jeg mener virkelig sove. Sovne på eksamen er kulere. Jeg har sovnet på noen prøver, men våkner ganske fort igjen, men når man har sovnet så er man jo skikkelig trøtt lenge etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg