Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wahever you do, IKKE sniff en teskje pepper opp i nesa!!!

(ja, jeg snakker av erfaring :ermm:)

Hornsalt er mye bedre og prøve ;) Har selv prøvd salt..

Eller PirriPirri, det brenner helt ned til lungene. Og du kan bare drite i å drikke vann, for det går ikke... :scared:

Lenke til kommentar

Wabby!! :love: 2k!!

Åssen går det med innflyttinga der da? Åssen ser huset ut, og hvor er det?! jeg må jo få vite hvor det er så jeg kan besøke deg, og leke "såpefiseleken" sammen med deg :)

Jeg skulle egentlig bygge en maskin for en kamerat idag, men heldighvis så var mora hans i tyskland, så han hadde ikke penger så jeg fikk utsette det til torsdag...jippii!

Lenke til kommentar
Wabby!! :love: 2k!!

Åssen går det med innflyttinga der da? Åssen ser huset ut, og hvor er det?! jeg må jo få vite hvor det er så jeg kan besøke deg, og leke "såpefiseleken" sammen med deg :)

Det er en bra stor kåk, venter bare på internett...

Stua er 2 - 3x større enn den gamle og alt er romslig og bra.

Har kabelTV og måtte le når det var snø på tv *ringe egen jobb og klage*

:D

Lenke til kommentar

Heh. Rar dag i dag. Starter med geografi med hømø-lærern vår, så har vi litt data, og etter det stikker vi på BIT og kjøper oss litt calzone. Så har vi verdens latterligste norsktime hvor en blir sendt ut på gangen fordi han sa én setning til sidemannen. Ellers drev vi med og/å den timen, noe som i grunn er skikkelig latterlig å gjøre på VGS og sånn. Så fikk vi fri fra sangtimen, siden lærern var sjuk. :))))) Også hadde vi litt kunst, som er døvt.

Da skulle jeg bare hjem til PC-en, men neida. ******* drittbanen var überforsinka. Vi fikk beskjed om å gå over til spor 1 etter en halvtime, så da gikk vi dit og venta. Plutselig hørte vi over høyttaleren at banen til Ellingsrud gikk fra spor 2 nå, og da var det lissom sju folk som rakk den banen, så vi måtte vente i en halvtime til før vi fikk kommet oss hjem. I tillegg fikk jeg høgg til middag; noen rare, ekle, kokte pølser, kokte poteter og rar saus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...