SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ha et par sånne når du skal ut.Henge et par over skuldra og magen Sånn må man ha når man skal ut i krig (fest) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Aiai, mye bedrre enn øl-buska mi, den har kun plass til en Stod om beer-pants i nettavisen i høst, og da bar måttte jeg bestille Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hva skjer ikveld? bortsett fra julekalenderne ? norsk tent idag.. BÅNN, gen-manipulering og kloning er kjipe saker.. hvis det blir "no av" blir det enda verre.. Tenk om irak og talibanerne finner ut hvordan man kloner.. gee.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 *titte på ølhjelm* Nei, i dag hardde jeg digg dag.. "fagdag i matte" = slappe av og løse EN simpel matteoppgave Ellers vant jeg ikke en dritt på kalendern i dag (( Teit. Var forresten nede på Karl Johan og prata med pins-mannen )) han er übertüff )) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 heh, han er pratsom tuu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 heh, han er pratsom duu han er fet! og LITT pratsom ja Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm... pins mannen? Han tror jeg jeg har sett. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fyr som står midt i karl johan, har en vogn full av pins osv.. og plakat med redd trikken artig fyr.. hehe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen som har savnet meg ??? Nå skal jeg værra sammen med dere frem til 23.00 Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Slenger meg på.. OOOHH! WABBY!! Endret 2. desember 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Åh Wabby!!! Har litt problemer med å se om den kommer ifra hjertet.... Først roper du Åh Wabby, så rekker avataren din fingeren... Men takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Whatever you do, IKKE sniff en teskje pepper opp i nesa!!! (ja, jeg snakker av erfaring ) Endret 2. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Wahever you do, IKKE sniff en teskje pepper opp i nesa!!! (ja, jeg snakker av erfaring ) Hornsalt er mye bedre og prøve Har selv prøvd salt.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Wahever you do, IKKE sniff en teskje pepper opp i nesa!!! (ja, jeg snakker av erfaring ) Hornsalt er mye bedre og prøve Har selv prøvd salt.. Eller PirriPirri, det brenner helt ned til lungene. Og du kan bare drite i å drikke vann, for det går ikke... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Wabby!! 2k!! Åssen går det med innflyttinga der da? Åssen ser huset ut, og hvor er det?! jeg må jo få vite hvor det er så jeg kan besøke deg, og leke "såpefiseleken" sammen med deg Jeg skulle egentlig bygge en maskin for en kamerat idag, men heldighvis så var mora hans i tyskland, så han hadde ikke penger så jeg fikk utsette det til torsdag...jippii! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Woooo! Kill Bill Soundtracket er kanskje det beste noensinne , sinnsykt fett! *digge* :nice: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Wabby!! 2k!! Åssen går det med innflyttinga der da? Åssen ser huset ut, og hvor er det?! jeg må jo få vite hvor det er så jeg kan besøke deg, og leke "såpefiseleken" sammen med deg Det er en bra stor kåk, venter bare på internett... Stua er 2 - 3x større enn den gamle og alt er romslig og bra. Har kabelTV og måtte le når det var snø på tv *ringe egen jobb og klage* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Heh. Rar dag i dag. Starter med geografi med hømø-lærern vår, så har vi litt data, og etter det stikker vi på BIT og kjøper oss litt calzone. Så har vi verdens latterligste norsktime hvor en blir sendt ut på gangen fordi han sa én setning til sidemannen. Ellers drev vi med og/å den timen, noe som i grunn er skikkelig latterlig å gjøre på VGS og sånn. Så fikk vi fri fra sangtimen, siden lærern var sjuk. )))) Også hadde vi litt kunst, som er døvt. Da skulle jeg bare hjem til PC-en, men neida. ******* drittbanen var überforsinka. Vi fikk beskjed om å gå over til spor 1 etter en halvtime, så da gikk vi dit og venta. Plutselig hørte vi over høyttaleren at banen til Ellingsrud gikk fra spor 2 nå, og da var det lissom sju folk som rakk den banen, så vi måtte vente i en halvtime til før vi fikk kommet oss hjem. I tillegg fikk jeg høgg til middag; noen rare, ekle, kokte pølser, kokte poteter og rar saus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg