Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 En quote til, kom igjen...det klarer dere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hæ? En kamerat sendte meg denne en gang: melodi: Kelis-Milkshake My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard. edit: litt retting her og der Endret 7. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jammen meg ble elementene og forsterkern sendt fra usa! Herlig Liker ikke helt forskuddsbetaling på slike ting men.. Gikk da bra. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hæ? En kamerat sendte meg denne en gang: melodi: Kelis-Milkshake My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard. edit: litt retting her og der hahah :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard. Haha! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 :!: Legge ut? (hvis det er lovlig da) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard. Haha! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEhahhehahehhehhaH!!!!11221elleventotre Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard. Haha! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEhahhehahehhehhaH!!!!11221elleventotre Morro!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hæææææææ?? Helvete for en humor dere har da.. Damn! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg gikk til og med så langt at jeg la den HER!!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Over til noe helt annet: Wee, jeg skal få kanin i morra! Noen andre som har dvergwedder her da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Genialt. Hvor er det LAN-bildet tatt forresten? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 baaaah sliiten kom nettopp hjem fra skole og jobb...fått trøkka i meg verdens værste grandiosa (kjøttdeig og løk) og nå er det bare å legge seg å gnukke pute til i morra Da har jeg friii (bortsett i fra ett lite PA-lyd/lys kurs som jeg har på ungdomsskolen, men det er bare kos ) menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 Psycho. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 heheh :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Over til noe helt annet: Wee, jeg skal få kanin i morra! Noen andre som har dvergwedder her da? Tror faktisk det, fikk vår for 4-5 dager siden. Skikkelig søt (men er ikke 100% på om det er en dvergwedder) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 Psycho. Neida...bare sitti litt mye med linux boxen og confa server i helga og denne uka... Så den kommandolinja der er sånn passe inngrodd... Med litt tweaking passer den bra til å komme seg i seng med (ellerno) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fått tilbud til å være med familien til usa neste år, de betaler billetten. Har så jævla lyst å dra, men samtidig kan jeg ikke bare dra fra dama i 5 uker, 5 uker er for lenge Hva skal jeg gjøre a? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Fått tilbud til å være med familien til usa neste år, de betaler billetten. Har så jævla lyst å dra, men samtidig kan jeg ikke bare dra fra dama i 5 uker, 5 uker er for lenge Hva skal jeg gjøre a? pakka dama i kofferten og håpe på defekt røntgenapparat og varme i lasterommet. edit: det heter lasterommet, tror jeg. Endret 7. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg