Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? :innocent:

En kamerat sendte meg denne en gang:

melodi: Kelis-Milkshake

My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard.

edit: litt retting her og der

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hæ? :innocent:

En kamerat sendte meg denne en gang:

melodi: Kelis-Milkshake

My milkshake brings all the boys to the yarr... STOP! IT'S THE REMIX! My pokemon brings all the nerds to the yard. And they're like, you wanna trade cards? Darn right, i wanna trade cards. I can trade this, but not my charizard.

edit: litt retting her og der

hahah :!:

Lenke til kommentar

Haha!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEhahhehahehhehhaH!!!!11221elleventotre

Morro!! :lol:

Lenke til kommentar

baaaah sliiten :( kom nettopp hjem fra skole og jobb...fått trøkka i meg verdens værste grandiosa (kjøttdeig og løk) og nå er det bare å legge seg å gnukke pute til i morra :) Da har jeg friii (bortsett i fra ett lite PA-lyd/lys kurs som jeg har på ungdomsskolen, men det er bare kos :yes: )

menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 :p

Lenke til kommentar
menne: ./hlds_run -game aktiv_pute_gnukking +ip 192.168.0.120 +map zz_senga_mi +maxplayers 2 (one reserved slot for Bamse_) -autowakeup 11.30 :p

Psycho.

Neida...bare sitti litt mye med linux boxen og confa server i helga og denne uka... Så den kommandolinja der er sånn passe inngrodd... Med litt tweaking passer den bra til å komme seg i seng med :p (ellerno)

Lenke til kommentar
Fått tilbud til å være med familien til usa neste år, de betaler billetten. Har så jævla lyst å dra, men samtidig kan jeg ikke bare dra fra dama i 5 uker, 5 uker er for lenge :(

Hva skal jeg gjøre a?

pakka dama i kofferten og håpe på defekt røntgenapparat og varme i lasterommet.

edit: det heter lasterommet, tror jeg.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...