Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Go'jul folkens... Jeg har Norsk Tentamen i morra ... Ønsk meg lykke til. Har jo blitt en vane etter alle disse åra... Huff huff Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har tysk tentamen jeg.. Kommer til å dø.. Ligger på 2 i tysk.... Kan ikke pensum, og orker ikke å øve.......... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 HEhe.. jeg skal ha Fransk neste uke... Matte nå på fredag. Der SKAL jeg ha sex Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Matte nå på fredag. Der SKAL jeg ha sex Med mattelæreren da eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Syke gutter på snowracer: http://www.elevatedtaktics.com/ETSnowBikevid3.wmv Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Syke gutter på snowracer: http://www.elevatedtaktics.com/ETSnowBikevid3.wmv o_O Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 HEhe.. jeg skal ha Fransk neste uke...Matte nå på fredag. Der SKAL jeg ha sex Den var ny Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) det er jammen vanskligere enn jeg trodde å skrive sånn med m0ng0 tastatur! Jeg synes det er lett, jeg! Var kanskje litt uvant i begynnelsen, men det går fort over.... var pent nødt om å bytte tilbake da jeg skulle skruve oppgave i dag. foresten så brukte jeg 0 fordi jeg ikke fant igjen o seriøst jeg ser da nesten alldri på tastaturet, hvorfor er det plutselig så vanskleig? Endret 7. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Guuuud, så trøtt jeg er... skal prøve å komme meg i seng før elleve i kveld... kanskje jeg kan våkne opp uthvilt og greier. Hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 HEhe.. jeg skal ha Fransk neste uke...Matte nå på fredag. Der SKAL jeg ha sex Den var ny leser du det - blir det "seks" ^^^ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Syke gutter på snowracer: http://www.elevatedtaktics.com/ETSnowBikevid3.wmv sykt fett Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Matte nå på fredag. Der SKAL jeg ha sex Med mattelæreren da eller? det er en mann! - Æsj... Når det er snakk om "å pule læreren"... En som fikk 7 minus på gym prøve... "Hehehe... oj, sto i med læreren jeg..." - Tror ihvertfall alle guttene Er snakk om en jente... og vi har en mann til gymnastikk lærer... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 7-? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 7-? wtf går det ikke bare til 6 ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 7-? wtf går det ikke bare til 6 ? Men hvis du har banga lærern går det til 7! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Øøøøh. Jeg er sur på faren min! Morra mi spør om pappa kan å rydde bordet. Han prøver å få meg til å gjøre det men det har hendt så mange ganger før så denne gangen nekter jeg, for å se hvordan det går. Han blir sur og kaller MEG lat. Muttern rydder bordet. Edit: og forresten jeg spiller basket hver dag, har gym to dager i uka og trener med vekter innimellom og har akkurat begynt å spinne. Endret 7. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 7-? wtf går det ikke bare til 6 ? Men hvis du har banga lærern går det til 7! :!: blir vel litt mistenksomt med mange 2'ere og én 7'er Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) :!: Hadde vært litt rart ja. Endret 7. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg