Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!).

Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. :D

Nå BØR du utnytte funksjonene den har. Hvis du ikke gjør det, skal jeg personlig vri hodet ditt rundt såååå mange ganger...

Lenke til kommentar
WEE

Jeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!).

Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. :D

EDIT: moderert "Weeingen" fra 60 til 3 tegn

Jobber du ikke for telenor, eller kjenner du noen som gjør det eller lignende? :cry: Ikke gjort en drit?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
WEE

Nå BØR du utnytte funksjonene den har. Hvis du ikke gjør det, skal jeg personlig vri hodet ditt rundt såååå mange ganger...

Jeg ble valgt ut fordi jeg vistnok bruker en del av tjenstene til den mobilen jeg har nå tror jeg(k700i, får den nye telefonen til neste uke i posten). Så jeg kommer nok til å bruke det meste den har, men jeg kjenner ingen som har 3G mobil så jeg kan ha mobilvideo samtale med. Ellers kommer vel jeg til å hjelpe Telenor med å teste nettet :)

Tror jeg aldri har hatt så flaks i mitt korte liv. Pleier ikke å skje meg.

Lenke til kommentar

Jobber du ikke for telenor, elker kjenner du noen som gjør det eller lignende? :cry: Ikke gjort en drit?

Nei jeg fikk en telefon fra de utenvidere, men jeg bruker en del Wap så jeg tror det har noe med det å gjøre, men forstår det ikke helt selv. Sikkelig flaks.

Lenke til kommentar

Jobber du ikke for telenor, elker kjenner du noen som gjør det eller lignende?  :cry: Ikke gjort en drit?

Nei jeg fikk en telefon fra de utenvidere, men jeg bruker en del Wap så jeg tror det har noe med det å gjøre, men forstår det ikke helt selv. Sikkelig flaks.

*sette på wap og aldri skru det av igjen* :whistle:

:p

Lenke til kommentar
Jeg ble valgt ut fordi jeg vistnok bruker en del av tjenstene til den mobilen jeg har nå tror jeg(k700i, får den nye telefonen til neste uke i posten). Så jeg kommer nok til å bruke det meste den har, men jeg kjenner ingen som har 3G mobil så jeg kan ha mobilvideo samtale med. Ellers kommer vel jeg til å hjelpe Telenor med å teste nettet :)

Tror jeg aldri har hatt så flaks i mitt korte liv. Pleier ikke å skje meg.

Jeg vet om en til som har fått samme tilbud. Du kan jo ringe han og så kan dere ha sånn 3g-fest :ermm::p

Lenke til kommentar

Noen er heldig ja. Jeg må ha meg ny mobil til jul...jeg må ha...mangler knapper og den begynner å slå seg av av seg selv...

Jaja, vi får se hva som skjer.

Uansett, nå skal jeg på dass og drite for jeg orker fan ikke å drite på BC'en...DET utgår som fan :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...