Knofle Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) TG! jeg har allerede begynt å glede meg Endret 7. desember 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Så lenge du har kvittering på at de pengene er gått til Aplle, så skal det nok gå fint skal du se Håper på det! Driver å mailer med de, har sendt kvitteringen på fax men de sier at betalingen ikke har kommet inn i systemet dems eller noe. Og det er helt borte fra kontoen til mamma så det burde være der... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 TG! jeg har allerede begynt å glede meg oh yeah, tenker alle gjør det! Har aldri vært der før jeg, blir min første.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 *puste lettet ut* restarta maskina også kom det opp sånn påloggings grei med passord og greir. "faen tenkte jeg, jeg har da ikke noe passord så hva skal jeg gjøre?" jeg skrev inn alle tenkelig passord jeg noen gang har hatt men ingen av de funka, og jeg måtte restarte med jevne mellomrom siden man bare har et visst antall forsåk. i fortvilelse tykka jeg bare på enter og gadd ikke engang skrive inn passord, og gjet hva... Det funka!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Yay! Lasagne til middag. Har akkurat mekket lasange til meg og dama... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 *puste lettet ut* restarta maskina også kom det opp sånn påloggings grei med passord og greir. "faen tenkte jeg, jeg har da ikke noe passord så hva skal jeg gjøre?" jeg skrev inn alle tenkelig passord jeg noen gang har hatt men ingen av de funka, og jeg måtte restarte med jevne mellomrom siden man bare har et visst antall forsåk. i fortvilelse tykka jeg bare på enter og gadd ikke engang skrive inn passord, og gjet hva... Det funka!! hehe.. jeg og en kompis opplevde nesten det samme..han prøvde alt mulig slags passord..så skulle jeg prøvde..så etter å ha prøvd noen ganger trykte jeg bare enter, så starta den Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 *puste lettet ut* restarta maskina også kom det opp sånn påloggings grei med passord og greir. "faen tenkte jeg, jeg har da ikke noe passord så hva skal jeg gjøre?" jeg skrev inn alle tenkelig passord jeg noen gang har hatt men ingen av de funka, og jeg måtte restarte med jevne mellomrom siden man bare har et visst antall forsåk. i fortvilelse tykka jeg bare på enter og gadd ikke engang skrive inn passord, og gjet hva... Det funka!! Som administrator? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Np: Rob D - Clubbed to Death Håper du hører på Kuyryama remixen? Den som virkelig er konge! Niks, ikke hørt. *Løper å "kjøper" den sangen* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 *puste lettet ut* restarta maskina også kom det opp sånn påloggings grei med passord og greir. "faen tenkte jeg, jeg har da ikke noe passord så hva skal jeg gjøre?" jeg skrev inn alle tenkelig passord jeg noen gang har hatt men ingen av de funka, og jeg måtte restarte med jevne mellomrom siden man bare har et visst antall forsåk. i fortvilelse tykka jeg bare på enter og gadd ikke engang skrive inn passord, og gjet hva... Det funka!! Som administrator? det var ikke noe passord, jeg har bare en konto Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Np: Rob D - Clubbed to Death Håper du hører på Kuyryama remixen? Den som virkelig er konge! Niks, ikke hørt. *Løper å "kjøper" den sangen* Det er den miksen som brukes i Matrix. "Kjøp" også Chateau av samme artist, Rob D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Get your hands in the air like you just dont care! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes dere jeg burde bytte avatar til denne etter jul? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Synes dere jeg burde bytte avatar til denne etter jul? Nei. EDIT: Bør jeg bytte til denne, (i riktig størrelse)? Endret 7. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ikke tenk på det engang, etter min mening var den ikke litt fin engang. Sorry, hvis du liker den må du jo seff ha den da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Synes dere jeg burde bytte avatar til denne etter jul? Nei. Den er jo über! Øyet er hentet fra denne mannen: http://www.nn.northropgrumman.com/news/images/Dohse.jpg Jeg aner ikke hvem det er though. Den er ikke til for å være vakker, heller tvert om Endret 7. desember 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes dere jeg burde bytte avatar til denne etter jul? Nei. EDIT: Bør jeg bytte til denne, (i riktig størrelse)? N-E-I-! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kul låt, Fragle. Men trenger litt mer variasjon i midtpartiet. Føler liksom at den mangler et tema som aldri kommer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes dere jeg burde bytte avatar til denne etter jul? Nei. EDIT: Bør jeg bytte til denne, (i riktig størrelse)? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja da er vi på "øvelse" Vi er på skytebanen og er daglig på polarbadet og film ser vi også. Bortkastet tid synes jeg, men men...OberstLøytnat Sørra trenger vel å øve seg så... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) WEE Jeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!). Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. EDIT: moderert "Weeingen" fra 60 til 3 tegn Endret 7. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg