Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, er usikker på om jeg skal på TG i år..

Var der uten pc' i fjor, men fikk ikke noe særlig lyst til og dra med...

Fra jeg fikk med meg var det mer klaging om strøm og nett problemer, en det var positivt om alt annet...

EDIT: Innlegg "911" :p

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt på skolen :(

buhhu :p

Kjeder meg alltid ihjel på i bedøk de to siste timene på tirsdag, etter å ha hatt mange fritimer før klarer/orker jeg ikke jobbe i de timene. Og bedøk karakteren går som alle andre karakterer rett til helvette i år...

Alle timer der man har tilgang på datamaskin er skummelt. Plutselig så finner man ut at man har sittet og surfeet på nettet i flere timer uten å følge med.

Lenke til kommentar

Lese til norsk tentamen imorgen, engelsk-stil til torsdag, Historie prosjekt til torsdag, 2 fransk-stiler til fredag, fransktentamen på fredag, lese bok som jeg har 220 sider igjen av (engelsk) til tirsdag, skrive engelsk bokresymè osv, levere IT prosjekt som knapt er påbegynt neste onsdag.

Tror jeg var alt. Litt å gjøre? Kanskje smart å starte da.. snart. :p

Lenke til kommentar
Apple klarer ikke å finne betalinga mi i systemet sitt, så da blir det nok ikke noe blå mini iPod til meg denna jula alikevel :cry: Det er trukket fra kontoen til mamma og vi har fått kvittering fra banken og alt, dritt ass. VIL ha iPod'en min :(

Så lenge du har kvittering på at de pengene er gått til Aplle, så skal det nok gå fint skal du se :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...