SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! 4 timers prøve my a$$ Ferdig for dagen gitt.. *glede seg til TG* Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! 4 timers prøve my a$$ Ferdig for dagen gitt.. *glede seg til TG* samme her, gleder meg til tg altså bilettene blir lagt ut på lørdag kl. 19:00, ja nå på lørdag, jeg ble helt sjokket, trodde jeg hadde god tid jeg... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! 4 timers prøve my a$$ Ferdig for dagen gitt.. *glede seg til TG* samme her, gleder meg til tg altså bilettene blir lagt ut på lørdag kl. 19:00, ja nå på lørdag, jeg ble helt sjokket, trodde jeg hadde god tid jeg... whaaat?? LØRDAGEN? OMFG hvor? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 TG!!! PRATER MED MARI PÅ MSN LOL DATARA TIL VALGJERD LOL FIKK MSN HENNES AV EN HER LOL HUSKER IKKE HVEM MEN TAKK FYR OG JA, JEG SKIPPER SKOLA LOL Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! 4 timers prøve my a$$ Ferdig for dagen gitt.. *glede seg til TG* samme her, gleder meg til tg altså bilettene blir lagt ut på lørdag kl. 19:00, ja nå på lørdag, jeg ble helt sjokket, trodde jeg hadde god tid jeg... whaaat?? LØRDAGEN? OMFG hvor? på http://partyticket.net registrer deg NÅ! så slipper du å gjøre det når 7000 andre er inne på serveren... de koster 620 etter det jeg har hørt.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) eh, en kamerat mener at jeg ikke har noe på TG å gjøre, bare fordi jeg ikke "gamer". Så saklig. Det er jo *bare* gamere på TG. de koster 620 etter det jeg har hørt.... What will be sold? 1. Normal tickets to TG. Price 615,- + ticketing fees. 2. Bracelet service to TG. This is for having the bracelet shipped to you in registered mail. This should save you considerable time in the queue. Price 80,- 3. TG 05 memorial coffemug. Can only be bought in advance. Price 165,- All prices in NOK. Endret 7. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hah! 4 timers prøve my a$$ Ferdig for dagen gitt.. *glede seg til TG* samme her, gleder meg til tg altså bilettene blir lagt ut på lørdag kl. 19:00, ja nå på lørdag, jeg ble helt sjokket, trodde jeg hadde god tid jeg... whaaat?? LØRDAGEN? OMFG hvor? på http://partyticket.net registrer deg NÅ! så slipper du å gjøre det når 7000 andre er inne på serveren... de koster 620 etter det jeg har hørt.... will do! Men var det ikke et stort styr med partyticket i fjor? at alt og alle kræsja? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) i fjor kræsjet det ja, gikk helt ned... men hvis det er i år(2004) du tenker på så kræsjet den ikke, de har laget ett nytt kø-system, der man faktisk står i kø, får opp ett nummer som synker etterhvert som det er mindre folk forran deg, dette klikket i år, så folk ble kastet tilfeldig rundt i køen, de klarte å fikse det i løpet av natten, så vi får håpe at de har det i orden før de lørdagen i år... ikke regn med å få noe søvn hvis du skal ha bilett, man vet aldri hvor lenge man må vente på å få den... edit: fredrikrb: jeg er da heller ikke gamer, sitter ikke med noen gamere, men jeg har fortsatt mye å gjøre på tg... Endret 7. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 i fjor kræsjet det ja, gikk helt ned...men hvis det er i år(2004) du tenker på så kræsjet den ikke, de har laget ett nytt kø-system, der man faktisk står i kø, får opp ett nummer som synker etterhvert som det er mindre folk forran deg, dette klikket i år, så folk ble kastet tilfeldig rundt i køen, de klarte å fikse det i løpet av natten, så vi får håpe at de har det i orden før de lørdagen i år... ikke regn med å få noe søvn hvis du skal ha bilett, man vet aldri hvor lenge man må vente på å få den... edit: fredrikrb: jeg er da heller ikke gamer, sitter ikke med noen gamere, men jeg har fortsatt mye å gjøre på tg... Sitter som regel oppe lenge på lørdager, så det har ikke noe å si.. Men får håpe dem er bedre rustet i år, til å takle kapasiteten.. er vel tusen stk. elns som skal ha samtidig.. :/ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Herlig med friminutt MSI kt8 neo platinum edition er på vei hjem *gleder seg* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aklla, klar over at det er mye å gjøre, fortell det til kameraten min, som mener at man må være en del av noe for å være der, gamer, overklokker eller dele masse på DC. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Be ham drite og dra. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Be ham drite og dra. har forresten meldt meg på som crew i år, det er mulig dere ser meg løpe rundt i security-jakke på tg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Herlig med friminutt MSI kt8 neo platinum edition er på vei hjem *gleder seg* gled deg. ingen ting slå følelsen av å åpne kartongen og beskue det igjennom plasten Lenke til kommentar
piit Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 TG er oppskrytt. Dårligere og dårligere for hvert år. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 er det bare meg eller har itavisen veldig lite å skrive om? Ser ut som om de bumber sine egne nyheter... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 TG er oppskrytt. Dårligere og dårligere for hvert år. Jepp. Derfor skal ikke jeg på TG05 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 *mas om mari* *host* Når er TG? Og er det ikke litt vel overfylt der egentlig? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 er det bare meg eller har itavisen veldig lite å skrive om? Ser ut som om de bumber sine egne nyheter... tror nyhetene går på rund gang, noen ganger er dem litt ned på siden, noen ganger er dem på topp.. Tror den endres når du refresher elns.. Btw, hva syns folket om svart dress jakke, svart skjorte og slips på juleball? Driver å diskuterer med foreldrene mine.. jeg syns det er tøft, og dem syns det er "for mørkt" og at "det er sånn man bruker i begravelser".. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skal vertfall på tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg