Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vad tycks? Skal Fredrik på TG? Han har litt lyst. gjør det du.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 wuæææ, 4 timers matte tentamen.. *jippi* Dæven, tror jeg sliter litt.. /me syns at Fredrik skal på TG, for jeg selv skal kanskje og.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm, nei, da vil jeg ikke. Dingot0m vil at jeg skal. Blir vel til at jeg blir sittende med #hw.no-rekka om jeg kommer, satse på det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm Eyyy! ( ) Jauda, sikkert veldig artig den diskusjonen mellom meg og Thea, men når man bretter ut ca 95% av privatlivet sitt på et forum så må man tåle å få litt kommentarer eller tilbakemeldinger som ikke alltid er like bra. Jeg veitafaen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vad tycks? Skal Fredrik på TG? Han har litt lyst. Mulig det. ahpadt vet ikke hvilket LAN han skal på. Det står mellom OsloLAN og TG. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ikke sleng dritt til hverandre!Prat over det som 2 voksne. eller bare drit i hverandre. jeg vet dere vil kaste dere over hverandre, dere lurer ikke meg! Skapsame. *tar en joik i skapet* edit: joiker enda, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt til kl 12 Endret 7. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Eg syns at ahpadt skal på TG istedenfor osloLAN. Edit:OMG mente da seff fredrikrb. Edit2: eg ser at hjernen ikke er på topp nei. Mente da begge to. Endret 7. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vad tycks? Skal Fredrik på TG? Han har litt lyst. Mulig det. ahpadt vet ikke hvilket LAN han skal på. Det står mellom OsloLAN og TG. if ($fredrikAtTG == $true) osv, TG! Om ikke kan du reise hvor du vil for min del. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Før jeg går sier jeg: Det holder med nysgjerrige folk nå!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Før jeg går sier jeg: Det holder med nysgjerrige folk nå!!! HVa skjedde egentli? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) SnowDOG_: skal du på TG? Heh, en kamerat mener at jeg ikke har noe på TG å gjøre, bare fordi jeg ikke "gamer". Han snakker om at han kanskje også vil på TG, håper ikke det, gidder ikke ha gamernoobs av noen venner der, blir bare mas. OM jeg skal: Endret 7. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Stfu!! Sorry, måtte bare erte litt. han kallte meg "Skapsame" :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Muligens. Hvis eg har lappen før tg så blir det tg. Bundy den var ikke til deg og den var på spøk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Muligens. Hvis eg har lappen før tg så blir det tg. Bundy den var ikke til deg og den var på spøk. Ta med Santoz si at han er din nyeste casemod. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Muligens. Hvis eg har lappen før tg så blir det tg. Bundy den var ikke til deg og den var på spøk. ahhhhhhh. *føle seg dum* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehehe. :!: det er nesten så eg er brisen. Ikke noe søvn og greier så lenge fucker opp hjernen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehehe. :!: det er nesten så eg er brisen. Ikke noe søvn og greier så lenge fucker opp hjernen. Har du vaska med sterke midler i natt? (kjøkkenguvl osv) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nei.....har bare ikke sovet siden.....søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg