Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) *hihi* Fikset før du sa det *hihi* Han/hun som kjøper meg DETTE er en knupp! Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 HalTan: http://members.xoom.virgilio.it/_XOOM/volker1/index.htm Skilled work. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 I know, i know *titte på selv om jeg har sett mesteparten før* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Pussig, nå sto Thea først her, og jeg står ikke der i det hele tatt , kanskje teorien min stemmer likevel? *tenke* Så opptatt du er av Thea hele tida? OMFG, ******* dritt. Skulle bare slenge inn noen nye sanger på MP3-spillern (julesanger ja), så først bare henger programmet seg og gir feilmelding, så legger jeg det inn på nytt, og det henger seg (dog uten feilmelding), så logger jeg av og på for å få starta det på nytt, men da jeg logga på igjen kjørte det fortsatt! Måtte reboote bare for å ha på PC-en i fem minutter til. Møkk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jaja folkens så er julen startet på en måte. Bare 3 uker til jul. Det er nå eg føler presset på å skaffe penger så eg kan kjøpe gave til folk. *vurderer å selge meg* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) sosohal: fordi hun er så koselig Nå ble alle folka borte også, leggetid eller noe sånnt? :| Stikker vel jeg også snart, eller skal jeg la maskina stå og laste ned private feriefilmer og worddokumenter? *tenke* SnowDOG_: problemet er bare å finne en kjøper Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Yay, bare 14 skoledager igjen nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) *zamzamzum* Da la jeg meg, men om jeg ikke får sove så titter jeg innom )) (maskina er på..) og da forventer jeg LIV Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 God natt folks. Sov godt. SKal sette Natrual Born Killers (DirectorsCut) på ripping i kveld. Brodern hadde kjøpt dvd'en og lurte på om jeg ville ja. *wiii* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det var en bra CSI-episode... jaja, natta igjen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei eg går og legger meg. Spilte litt sof2 og var inne på en server den halvparten hadde aimbot. Leste over spillere som klaget og whinet så eg spectatet dem litt og jommen hadde de ikke aimbot, Var noen italienske spillere som har *EU* eller noe som clan navn. Utrolig irriterende greier. Jepp jepp God natt folkens. Lenke til kommentar
zed Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Good morning So3 ! Letet nettopp i 10min etter juiceboxen som lå under stolen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dr3as goes pro.. JuleBoxer i dag hehe*drikke funsaft og spise Gjende med sjokolade* Skjønner ikke detta egentlig, la meg i orntlig tid men nei da, trøtt som altid. God Morgen ja *strekke seg* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Halloen.. Idag har jeg 8timer og jaja... Leeeenge igjen.. FIkk igjen en Radioprøve hvor jeg fikk 4.. En sterk firer var det riktignok.. Egentlig ganske fornøyd siden jeg var hos Monika dagen før og jeg klarte ikke og konsentrere meg så mye.. Vanskelig når man har noe så fint og se på.. =) Kanskje jeg får orden på resten av livet mitt også? Ifra og være totalt kaos til og være en drømmeverden? jaja.. Får igjen en 2 snart da.. Men dette er jo en begynnelse.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) God dagen folkens... endelig er Norsk og Engelsk overstått her og jeg får sitte med den kjære datamaskinen igjen =D Skjønt... kjær og kjær, den har oppstarts problemer enda. Men men, jeg håper til neste år at vi får prosjekt hvor jeg få lov og installere Linux her Det hadde ruult kongle! Elns.. Btw tør jeg og sette opp Seti her? 2.4Ghz her... en god del ubrukte ressurser ettersom det eneste vi driver med er word, excel og internett... Er litt skremt for lærerenes overvpking her da... dem klikker jo på ingenting... Endret 2. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hihi, fant noe fint på play.com http://www.play.com/play247.asp?page=title...DG&title=145745 Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Weeheey, en slik skal jeg ha... hehe Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ha et par sånne når du skal ut. Henge et par over skuldra og magen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg