Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pussig, nå sto Thea først her, og jeg står ikke der i det hele tatt :ermm:, kanskje teorien min stemmer likevel? *tenke*

Så opptatt du er av Thea hele tida?

OMFG, ******* dritt. Skulle bare slenge inn noen nye sanger på MP3-spillern (julesanger ja), så først bare henger programmet seg og gir feilmelding, så legger jeg det inn på nytt, og det henger seg (dog uten feilmelding), så logger jeg av og på for å få starta det på nytt, men da jeg logga på igjen kjørte det fortsatt! Måtte reboote bare for å ha på PC-en i fem minutter til. Møkk.

Lenke til kommentar

sosohal: fordi hun er så koselig :)

Nå ble alle folka borte også, leggetid eller noe sånnt? :| Stikker vel jeg også snart, eller skal jeg la maskina stå og laste ned private feriefilmer og worddokumenter? *tenke*

SnowDOG_: problemet er bare å finne en kjøper :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Nei eg går og legger meg.

Spilte litt sof2 og var inne på en server den halvparten hadde aimbot. Leste over spillere som klaget og whinet så eg spectatet dem litt og jommen hadde de ikke aimbot, Var noen italienske spillere som har *EU* eller noe som clan navn. Utrolig irriterende greier. :mad:

Jepp jepp God natt folkens.

Lenke til kommentar

Halloen.. Idag har jeg 8timer og jaja... Leeeenge igjen..

FIkk igjen en Radioprøve hvor jeg fikk 4.. En sterk firer var det riktignok..

Egentlig ganske fornøyd siden jeg var hos Monika dagen før og jeg klarte ikke og konsentrere meg så mye.. Vanskelig når man har noe så fint og se på.. =)

Kanskje jeg får orden på resten av livet mitt også? Ifra og være totalt kaos til og være en drømmeverden?

jaja.. Får igjen en 2 snart da.. Men dette er jo en begynnelse..

Lenke til kommentar

God dagen folkens... endelig er Norsk og Engelsk overstått her og jeg får sitte med den kjære datamaskinen igjen =D Skjønt... kjær og kjær, den har oppstarts problemer enda. Men men, jeg håper til neste år at vi får prosjekt hvor jeg få lov og installere Linux her :w00t: Det hadde ruult kongle! Elns.. :roll:

Btw tør jeg og sette opp Seti her? :p 2.4Ghz her... en god del ubrukte ressurser ettersom det eneste vi driver med er word, excel og internett...

Er litt skremt for lærerenes overvpking her da... dem klikker jo på ingenting...

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...