rlz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Maybe because you're m0ng0!!111one Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Please svar.. har 30 sider innlevering til i morgen og skal begynne å skrive alt inn på word nå, så trenger å få den bort--- Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Please svar.. har 30 sider innlevering til i morgen og skal begynne å skrive alt inn på word nå, så trenger å få den bort--- Det er en sånn boks du må trykke av... står på siden av Fet og Kursiv og de tingene der. EDIT: (Med samme tegn på) Endret 6. desember 2004 av dD. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggisen er til for å svelges! Gjorde det mye før, men hender at jeg svelger den nå også. Av og til er tyggisen så god at den bare måå svelges Reminder: Tyggis er ekstremt ille for fordøyingen, og bruker gjerne 4-7 år i tarmene! Så kom igjen, svelg with pride! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggisen er til for å svelges! Gjorde det mye før, men hender at jeg svelger den nå også. Av og til er tyggisen så god at den bare måå svelges Reminder: Tyggis er ekstremt ille for fordøyingen, og bruker gjerne 4-7 år i tarmene! Så kom igjen, svelg with pride! 4-7 år i tarmene, yeah rigth! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggis er ekstremt ille for fordøyingen, og bruker gjerne 4-7 år i tarmene! En sak for Mythbusters! Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Please svar.. har 30 sider innlevering til i morgen og skal begynne å skrive alt inn på word nå, så trenger å få den bort--- kansje denne hjelper? Altså trykk på den bakvendt p greia ved siden av tekstzooming tingen http://word.mvps.org/FAQs/Formatting/NonPrintChars.htm Endret 6. desember 2004 av mais Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggisen er til for å svelges! Gjorde det mye før, men hender at jeg svelger den nå også. Av og til er tyggisen så god at den bare måå svelges Reminder: Tyggis er ekstremt ille for fordøyingen, og bruker gjerne 4-7 år i tarmene! Så kom igjen, svelg with pride! Hvorfor har det seg slik da, at når jeg sover med tyggis i munnen, er den helt løs og ekkel når jeg våkner? Trodde ikke tyggis var så forbaska vanskelig å få til å løse seg opp. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 4-7 år i tarmene er like sant som at man får skjegg på hæla av kaffe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Yeah. Takk dere som svarte. Jeg sliter. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggis er ekstremt ille for fordøyingen, og bruker gjerne 4-7 år i tarmene! En sak for Mythbusters! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Får du det til? Yup. Knappen var bare så liten at jeg ikke så den. Dumme Word..*hat* Jeg er trøtt, sulten, tørst og sliten. Jeg har skrevet 3 av 30 sider. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeus, trodde at dere kansje skjønte at ikke hele tyggisen ligger der da....! Det er enkelte stoffer i tyggisen som "klistrer" seg fast til tarmene. Endret 6. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ungkarsnissen må si meg sterkt uening. jeg syntes ungkarsnissen suger sjukt! nissene på loven forever! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Aaah, digg! Muttern og fattern har kjøpt spinning sykkel. Har akkurat tatt meg en times "sykletur". Det var godt det. En butikk selger dette kabbiset MED psu for 200 kr! Veit ikke helt hvordan kvaliteten er men det er verdt sier nå jeg! Endret 6. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Aaah, digg! Muttern og fattern har kjøpt spinning sykkel. Har akkurat tatt meg en times "sykletur". Det var godt det. En butikk selger dette kabbiset MED psu for 200 kr! Veit ikke helt hvordan kvaliteten er men det er verdt sier nå jeg! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det var grusomt stygt. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg