Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
eller i utstillings glass. som kan stå på pulten :thumbup:

Ikke vær så slitsomt tullete da. Koss suger - live with it.

I beg to differ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edit: syned dere jeg har lite kontakter så er det bare att jeg bare viser de pålogga :p

liZZm, je ha MANGzE kntaktzorz, tenk zå ztor tizz jg h4r!!!!!!!!!!!!!111

hehe, skrev det jo bare for sikkerhetsskyld :innocent:

ikke for og skryte av at jeg har diger tass!

:tease:

Lenke til kommentar
Så langt min viten rekker er alle butikker som distribuerer Koss pålagt å enten reparere eller fikse hodetelefonene dine om de fucker seg. Så fremt det ikke er du som har ødelagt dem.

Det tar gjerne noen måneder før du får de igjen. BMH i Bergen gir deg helt nye for en 50 lapp, hvis jeg ikke tar feil.

Har selv UR-40 som funker perfekt.

Lenke til kommentar
de må behandle KOSS ene bedre :thumbup:

På sølvfat da eller? Et headset skal tåle såpass. Må jo teipes sammen etter ei snau uke jo. Nei vet dere hva? Legg litt penger i headset. Sennheiser f.eks.

Trenger jo ikke å teipes sammen.. Er jo bare å bytte inn til nye! Dessuten har de feeet bass! :thumbup:

Lenke til kommentar

heisann....har innstallert opera nå. etter flere år med ie, fikk jeg lyst til å prøve noe nytt.... :D men et spm, selv om dette er so3, hver gang jeg går inn på en side, må jeg gi godkjenning med brannmuren (norman), hvordan slåR jeg av dette?

ellers a, hva skjer i de tusen norske hjem?

Lenke til kommentar
*file negler og kjede seg* Dritt at jeg må være inne og øve på prøve nå..alle er på kafè..akkurat nå kunne jeg ha drukket cappucino  :( *sippe*

Er du skikkelig prippen og teit?

Hehe, hvor kom den fra? Kanskje litt teit, men langtfra prippen. :dontgetit:

I to sek minnet du meg om ei.. Og hun er.

Men godt å få det avklart :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...