Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eller i utstillings glass. som kan stå på pulten Ikke vær så slitsomt tullete da. Koss suger - live with it. I beg to differ. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 edit: syned dere jeg har lite kontakter så er det bare att jeg bare viser de pålogga liZZm, je ha MANGzE kntaktzorz, tenk zå ztor tizz jg h4r!!!!!!!!!!!!!111 hehe, skrev det jo bare for sikkerhetsskyld ikke for og skryte av at jeg har diger tass! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Så langt min viten rekker er alle butikker som distribuerer Koss pålagt å enten reparere eller fikse hodetelefonene dine om de fucker seg. Så fremt det ikke er du som har ødelagt dem. Det tar gjerne noen måneder før du får de igjen. BMH i Bergen gir deg helt nye for en 50 lapp, hvis jeg ikke tar feil. Har selv UR-40 som funker perfekt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 de må behandle KOSS ene bedre På sølvfat da eller? Et headset skal tåle såpass. Må jo teipes sammen etter ei snau uke jo. Nei vet dere hva? Legg litt penger i headset. Sennheiser f.eks. Trenger jo ikke å teipes sammen.. Er jo bare å bytte inn til nye! Dessuten har de feeet bass! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *file negler og kjede seg* Dritt at jeg må være inne og øve på prøve nå..alle er på kafè..akkurat nå kunne jeg ha drukket cappucino *sippe* Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 heisann....har innstallert opera nå. etter flere år med ie, fikk jeg lyst til å prøve noe nytt.... men et spm, selv om dette er so3, hver gang jeg går inn på en side, må jeg gi godkjenning med brannmuren (norman), hvordan slåR jeg av dette? ellers a, hva skjer i de tusen norske hjem? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *file negler og kjede seg* Dritt at jeg må være inne og øve på prøve nå..alle er på kafè..akkurat nå kunne jeg ha drukket cappucino *sippe* Er du skikkelig prippen og teit? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *file negler og kjede seg* Dritt at jeg må være inne og øve på prøve nå..alle er på kafè..akkurat nå kunne jeg ha drukket cappucino *sippe* Er du skikkelig prippen og teit? Hehe, hvor kom den fra? Kanskje litt teit, men langtfra prippen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 *file negler og kjede seg* Dritt at jeg må være inne og øve på prøve nå..alle er på kafè..akkurat nå kunne jeg ha drukket cappucino *sippe* Er du skikkelig prippen og teit? Hehe, hvor kom den fra? Kanskje litt teit, men langtfra prippen. I to sek minnet du meg om ei.. Og hun er. Men godt å få det avklart Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mmm..brente pepperkaker med billigdeig fra europris..mmm Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noe jeg alltid har lurt på..Hvordan kan det være kalorier i tyggis? Vi svelger jo det ikke? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noe jeg alltid har lurt på..Hvordan kan det være kalorier i tyggis? Vi svelger jo det ikke? Ikke? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ahhh...sitter og ser på Eric prydz - call on me...knall video Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noe jeg alltid har lurt på..Hvordan kan det være kalorier i tyggis? Vi svelger jo det ikke? Ikke? Jeg kjøper masse tyggis, og tygger i et minutt og svelger. kødder ikke. hvis det er sånn "vanelige" pakker så svelger jeg dem til slutt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, svelger som regel tyggisen jeg også.. Så mye stress å ta den ut og finne et sted hvor det er tillatt å kaste den. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggisen er til for å svelges! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tyggisen er til for å svelges! Gjorde det mye før, men hender at jeg svelger den nå også. Av og til er tyggisen så god at den bare måå svelges Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er noe jeg alltid har lurt på..Hvordan kan det være kalorier i tyggis? Vi svelger jo det ikke? Det kommer vel ned sammen med spytt... litt av tyggisen løses nok opp i munnen. Og blandes med spyttet. Og svelges. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvordan får man bort dette helvetes møkket her? I word altså... Endret 6. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er jammen vanskligere enn jeg trodde å skrive sånn med m0ng0 tastatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg