Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, enten er det fravær, eller så er det ikke... Jenter er forresten snedige vesner, snakk om kunne drepe emosjonelt. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Okay, nå sliter jeg her. Mine Koss ur40 vil bare spille lyd på den ene høytaleren når jeg har kontakten helt inni pc`n. Dette skjer på begge av pcn`s utganger, så det er noe med hodetelefonkontakten eller ledningen. Og når jeg tar kontakten halvveis ut, så spiller lyden kun på den motsatte høytaleren. Jeg har aldri loddet før og dette har jeg liten lyst på, så får jeg det på garantien ? Jeg kjøpte dem hos komplett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva er poenget med å skrive meldinger? All fravær på vgs er ugyldig uansett... Ikke ifølge læreren min. Hun sier at på vitnemålet står det hva som er ugyldig og ikke. Er det bullshit? Fullstendig. Det eneste "meldinger" kan hjelpe deg med, er hvis du ligger på rundt 15% fravær i et fag og lærerne begynner å snakke om at du ikke får karakter i det hele tatt. Da er det en fordel å kunne dokumentere fraværet sitt. Nå skal det også sies at det å få "ikke grunnlag for karakter" i et fag, er ganske vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Okay, nå sliter jeg her. Mine Koss ur40 vil bare spille lyd på den ene høytaleren når jeg har kontakten helt inni pc`n. Dette skjer på begge av pcn`s utganger, så det er noe med hodetelefonkontakten eller ledningen. Og når jeg tar kontakten halvveis ut, så spiller lyden kun på den motsatte høytaleren. Jeg har aldri loddet før og dette har jeg liten lyst på, så får jeg det på garantien ? Jeg kjøpte dem hos komplett. Så langt min viten rekker er alle butikker som distribuerer Koss pålagt å enten reparere eller fikse hodetelefonene dine om de fucker seg. Så fremt det ikke er du som har ødelagt dem. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jammen da kaster jeg innpå en pizza og ser litt på Discovery Channel jeg! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Okay, nå sliter jeg her. Mine Koss ur40 vil bare spille lyd på den ene høytaleren når jeg har kontakten helt inni pc`n. Dette skjer på begge av pcn`s utganger, så det er noe med hodetelefonkontakten eller ledningen. Og når jeg tar kontakten halvveis ut, så spiller lyden kun på den motsatte høytaleren. Jeg har aldri loddet før og dette har jeg liten lyst på, så får jeg det på garantien ? Jeg kjøpte dem hos komplett. Sorry, men Koss suger mildt sagt hardt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Enten så har du gyldig eller så har du ugyldig fravær, er det ikke slik det fungerer da? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ..og plutselig hadde mine ur40 reparert seg selv. skal aldri kjøpe koss igjen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hva er det dere snakker om?! KOSS ruler! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sorry, men Koss suger mildt sagt hardt. LoL? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Enten så har du gyldig eller så har du ugyldig fravær, er det ikke slik det fungerer da? Nei, fravær er fra fravær... Du har selv gått glipp av undervisningen..og dermed et fravær Et "gyldig" fræver kan være vist en havner på sykehus o.l. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Enten så har du gyldig eller så har du ugyldig fravær, er det ikke slik det fungerer da? Nei, fravær er fra fravær... Du har selv gått glipp av undervisningen..og dermed et fravær Et "gyldig" fræver kan være vist en havner på sykehus o.l. Eller så sier du bare at du var til helsesøstera. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Grunnen jeg liker dmsn: du kan ha egen bakgrunn og greier! edit: syned dere jeg har lite kontakter så er det bare att jeg bare viser de pålogga Endret 6. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sorry, men Koss suger mildt sagt hardt. LoL? Det er en grunn til at alle jeg kjenner som har eller har hatt Koss har fått de ødelagt. Det er ikke rart at de har livstidsgaranti, for om ikke så hadde folk ikke kjøpt Koss. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sorry, men Koss suger mildt sagt hardt. LoL? Det er en grunn til at alle jeg kjenner som har eller har hatt Koss har fått de ødelagt. Det er ikke rart at de har livstidsgaranti, for om ikke så hadde folk ikke kjøpt Koss. de må behandle KOSS ene bedre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 de må behandle KOSS ene bedre På sølvfat da eller? Et headset skal tåle såpass. Må jo teipes sammen etter ei snau uke jo. Nei vet dere hva? Legg litt penger i headset. Sennheiser f.eks. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 de må behandle KOSS ene bedre På sølvfat da eller? Et headset skal tåle såpass. Må jo teipes sammen etter ei snau uke jo. Nei vet dere hva? Legg litt penger i headset. Sennheiser f.eks. eller i utstillings glass. som kan stå på pulten Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eller i utstillings glass. som kan stå på pulten Ikke vær så slitsomt tullete da. Koss suger - live with it. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 edit: syned dere jeg har lite kontakter så er det bare att jeg bare viser de pålogga liZZm, je ha MANGzE kntaktzorz, tenk zå ztor tizz jg h4r!!!!!!!!!!!!!111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg