Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, nå sliter jeg her.

Mine Koss ur40 vil bare spille lyd på den ene høytaleren når jeg har kontakten helt inni pc`n. Dette skjer på begge av pcn`s utganger, så det er noe med hodetelefonkontakten eller ledningen.

Og når jeg tar kontakten halvveis ut, så spiller lyden kun på den motsatte høytaleren.

Jeg har aldri loddet før og dette har jeg liten lyst på, så får jeg det på garantien ?

Jeg kjøpte dem hos komplett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er poenget med å skrive meldinger? All fravær på vgs er ugyldig uansett...

Ikke ifølge læreren min. Hun sier at på vitnemålet står det hva som er ugyldig og ikke. Er det bullshit? :dontgetit:

Fullstendig.

Det eneste "meldinger" kan hjelpe deg med, er hvis du ligger på rundt 15% fravær i et fag og lærerne begynner å snakke om at du ikke får karakter i det hele tatt. Da er det en fordel å kunne dokumentere fraværet sitt. Nå skal det også sies at det å få "ikke grunnlag for karakter" i et fag, er ganske vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Okay, nå sliter jeg her.

Mine Koss ur40 vil bare spille lyd på den ene høytaleren når jeg har kontakten helt inni pc`n. Dette skjer på begge av pcn`s utganger, så det er noe med hodetelefonkontakten eller ledningen.

Og når jeg tar kontakten halvveis ut, så spiller lyden kun på den motsatte høytaleren.

Jeg har aldri loddet før og dette har jeg liten lyst på, så får jeg det på garantien ?

Så langt min viten rekker er alle butikker som distribuerer Koss pålagt å enten reparere eller fikse hodetelefonene dine om de fucker seg. Så fremt det ikke er du som har ødelagt dem.

Lenke til kommentar
Okay, nå sliter jeg her.

Sorry, men Koss suger mildt sagt hardt.

Lenke til kommentar
Enten så har du gyldig eller så har du ugyldig fravær, er det ikke slik det fungerer da?

Nei, fravær er fra fravær...

Du har selv gått glipp av undervisningen..og dermed et fravær ;)

Et "gyldig" fræver kan være vist en havner på sykehus o.l.

Eller så sier du bare at du var til helsesøstera.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...