x871kx6167ss7 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 skal nå gjøre om alle tastene på tastaturet slik så jeg ikke har noe annet valg enn å uten å se det er det jeg gjør... Jeg lærer meg hvor alle tastene er, men det er ganske uvant når man kommer tilbake til det vanlige tastaturet(Merker det på skolen),,, Det virker som om jeg begynner å forbinde feilt taster med hverandre... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hyggelig og se at dere liker sangen! Her er en til, ikke like bra som Stilongs. Men den duger: http://www11.nrk.no/upunkt/urort/loadsong...._8295_160kb.mp3 EDIT: Samme artist forresten... Endret 6. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hyggelig og se at dere liker sangen! Her er en til, ikke like bra som Stilongs. Men den duger: http://www11.nrk.no/upunkt/urort/loadsong...._8295_160kb.mp3 EDIT: Samme artist forresten... DET REGNER KU! SKREKK OG GRU Omg, hvem er detta? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Urk, har Tele2 utenlandsproblemer ellerno? Ser ut som noe ikke funker og noe funker... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 skal nå gjøre om alle tastene på tastaturet slik så jeg ikke har noe annet valg enn å uten å se det er det jeg gjør... Jeg lærer meg hvor alle tastene er, men det er ganske uvant når man kommer tilbake til det vanlige tastaturet(Merker det på skolen),,, Det virker som om jeg begynner å forbinde feilt taster med hverandre... du skrev det tidligere, du gav meg ideen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg begynner virkelig å lure på folk som forteller om runkene sine på internettfora... Jeg ser virkelig ikke poenget Tenner det deg å fortelle vilt fremmede mennesker om den "digge runken" Dikky? Tenner du på det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg begynner virkelig å lure på folk som forteller om runkene sine på internettfora... Jeg ser virkelig ikke poenget Tenner det deg å fortelle vilt fremmede mennesker om den "digge runken" Dikky? hva er forskjellen mellom det og knullet ditt igår? Endret 6. desember 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Livsløgner...Han lyver får å få livet sitt til å virke mer innterisant... *klappe på* Nå skal jeg på trening... Hadde tentamer for de som var syke... Husket ikke at jeg skulle det, så jeg kom uforbredt. Men jeg er det nesten hver dag, uansett Er litt stolt, greide å konstruere figurer uten linja! (0,5mm ruteark og kalkulator etui er geniale verktøy!) Opeth - The Leper Iffinity Endret 6. desember 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www11.nrk.no/upunkt/urort/framework...and&band_id=752 Jeg skulle bare ha sex er ganske arti...! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Isj, jenter ødelgger meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har letet etter sprays i GTA:SA i noen dager nå og takket være kartet fant jeg 99 stykker, men på kartet har jeg markert 100. Det betyr at jeg må begynne på nytt igjen og sjekke hver eneste helt til jeg finner den jeg markerte uten å faktisk ta. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) ...whatever. Endret 17. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 haha burde ikke læreren din være på skolen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Faen, faen, faen. Jeg var ikke på skolen i dag, som sagt, og da jeg var i byen nå en snartur for å kjøpe neglelim, møtte jeg på læreren min. Hun skal ringe moren min i kveld, fordi hun har en mistanke om at jeg skriver meldingene mine selv... iik! Jaja, fortjener det vel. gjør du det? bare si hvordn det henger sammen... det med leksene(?) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Saken er at det er ikke bare litt fravær det er snakk om her. Det blir kanskje 19 dager til sammen som mamma ikke vet om. Jaja, dette blir kos å høre på i kveld. Er det nå jeg drar til en venninne og overnatter? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 That's what I call screwd up Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Saken er at det er ikke bare litt fravær det er snakk om her. Det blir kanskje 19 dager til sammen som mamma ikke vet om. Jaja, dette blir kos å høre på i kveld. Er det nå jeg drar til en venninne og overnatter? wow.. jeg har, umm. 3 dager har jeg, sykefravær dra til en vennine du.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva er poenget med å skrive meldinger? All fravær på vgs er ugyldig uansett... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva er poenget med å skrive meldinger? All fravær på vgs er ugyldig uansett... Ikke ifølge læreren min. Hun sier at på vitnemålet står det hva som er ugyldig og ikke. Er det bullshit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg