Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

skal nå gjøre om alle tastene på tastaturet slik så jeg ikke har noe annet valg enn å uten å se :D

det er det jeg gjør... Jeg lærer meg hvor alle tastene er, men det er ganske uvant når man kommer tilbake til det vanlige tastaturet(Merker det på skolen),,,

Det virker som om jeg begynner å forbinde feilt taster med hverandre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal nå gjøre om alle tastene på tastaturet slik så jeg ikke har noe annet valg enn å uten å se :D

det er det jeg gjør... Jeg lærer meg hvor alle tastene er, men det er ganske uvant når man kommer tilbake til det vanlige tastaturet(Merker det på skolen),,,

Det virker som om jeg begynner å forbinde feilt taster med hverandre...

du skrev det tidligere, du gav meg ideen :green:

Lenke til kommentar
Jeg begynner virkelig å lure på folk som forteller om runkene sine på internettfora... Jeg ser virkelig ikke poenget :shrug: Tenner det deg å fortelle vilt fremmede mennesker om den "digge runken" Dikky? :p

hva er forskjellen mellom det og knullet ditt igår?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Livsløgner...Han lyver får å få livet sitt til å virke mer innterisant...

*klappe på*

Nå skal jeg på trening... Hadde tentamer for de som var syke... Husket ikke at jeg skulle det, så jeg kom uforbredt. Men jeg er det nesten hver dag, uansett :p Er litt stolt, greide å konstruere figurer uten linja! (0,5mm ruteark og kalkulator etui er geniale verktøy!)

Opeth - The Leper Iffinity

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Faen, faen, faen. Jeg var ikke på skolen i dag, som sagt, og da jeg var i byen nå en snartur for å kjøpe neglelim, møtte jeg på læreren min. Hun skal ringe moren min i kveld, fordi hun har en mistanke om at jeg skriver meldingene mine selv... iik! Jaja, fortjener det vel. :ermm:

gjør du det? :p

bare si hvordn det henger sammen...

det med leksene(?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...