peet-79 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Eg spiste 2 fjorland lasange kl 04 og skal ha meg selects driversdog meny kl 07:30 NaM NaM PeeT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mens eg var ute og gikk en tur så kom eg over en butikk som ligger 10min herfra så eg turer bare dit imorgen og kjøper inn godsaker og greier. *legge seg for å glemme sulten* :S Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mmmm har ringt å vekt en kompis av meg. Så kjører over til han rett etter jobb nå og spiller litt GTA:SA. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 GTA:SA er så dritkult!! Må nødt å bare ha tolmodighet og vente til pc versjonen kommer. Høhøhø 4 dvd filmer nede og 6ligger på listen. Er vel ferdig lenge før eg står opp. God natt da. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 God morgen da folkens. Er ikke lenge før jeg fyker på skolen. Ha en fin dag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 nynorsk i dag Lol wish me luck Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Huff.. enda en trist dag. Har ikke spist på leeenge. Det er virkelig hardt i begynnelsen av hver måned Jaja, anyway. Har nu IT idag på skolen. Så det blir nærding da også Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Elektro, teknisk tegning, Gym, og Grafisk design (på mac ) står for tur for meg idag.. Edit: glemte tegning.. Endret 6. desember 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 har ikke skole på en gooood stund jeg friår. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 klarte å komme 2 timer for tidlig på skolen... Sitter her å glor nå da, var ikke den eneste da. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 klarte å komme 2 timer for tidlig på skolen... Sitter her å glor nå da, var ikke den eneste da. lol,hvordan klarte du og komme 2 timer for tidlig på skola? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 stod at vi begynner 0800 på timeplanen, men læreren sa noe om at ve begynte til 3 time... Men det fikk ikke jeg med meg... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 GGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd mmmmmmmoooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggg VvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttZZZzZzzzZzzzzZZZzZZ.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 stod at vi begynner 0800 på timeplanen, men læreren sa noe om at ve begynte til 3 time... Men det fikk ikke jeg med meg... Jeg har 4 av 10 minutters film, skal leveres i dag, Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg har 4 av 10 minutters film, skal leveres i dag, Bare mix litt mellom det du er ferdig med og noe ekstra som du lager på 10min. Edit: Ja, greit. Endret 6. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 uff i dag er det prosessor proskjektet igjen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eller si at dere har støtt på masse tekniske problemer og be om noen dagers utsettelse Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 da må jeg vel stikke på skolen og få "rådgivning" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg måtte skulke en dag i dag for å gjøre ferdig innleveringer. Har 30 sider å skrive til i morgen, så det er umulig for meg å være på skolen i dag. Race against time Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg måtte skulke en dag i dag for å gjøre ferdig innleveringer. Har 30 sider å skrive til i morgen, så det er umulig for meg å være på skolen i dag. Race against time 30 sider for faen !!?!?!! det er jøvlig mange sider på en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg