Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hvorfor får dikky ha 5 linjer i signaturen sin? Fordi han bruker et skin som det blir 4 linjer på! sånn har jeg nå.. Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Goooodd niiiigghhtt Viiiieeettnaam!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Goooodd niiiigghhtt Viiiieeettnaam!! Natta... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor får dikky ha 5 linjer i signaturen sin? Fordi han bruker et skin som det blir 4 linjer på! sånn har jeg nå.. Den er 3 i mitt skin.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) 4 linjer og tre ord på 5. linje i Gamer.no-skin NP: Smash Mouth - All Star Endret 6. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er så egentlig ikke så enormt viktig at det står så mye i siggen i min mening. uansett så er jeg nå på siste nattevakta før jeg har ei uke fri igjen. Ahhh bare digg og slappe helt av med en iskald glasscola å nyte livet. Noen andre som planlegger å være våken i natt? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg også. Har fysikktentamen om 6,5 timer og har ikke begynt å lese enda. Snakker med Marvil på msn. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg også.Har fysikktentamen om 6,5 timer og har ikke begynt å lese enda. Snakker med Marvil på msn. Haha.. Og jeg har Informasjons- og Publiseringsteknologi-eksamen om 26 timer, og jeg har aldri åpna noen av de 4 bøkene vi har som pensum. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Glemte å kjøpe cola før eg turte opp her Men men 100mbit er fin plaster på såret og var hos kompisen her nede og eg fikk litt av en view fra damen. Gikk ned med hunden og hun begynte å tulle seg med hunden og da klarte enten hunden eller noe å få den trenings buksen hennes såpass ned at eg så halve rompe sprekken hennes og var ikke langt ifra an... ja. men etterpå så tok hun av seg den ene genseren og flashet brystene. Tilfeldighet? Var fint view men eg er ikke sånn som....ja som blir kåt på henne eller noe. Er jo kompisen min sin dame og da tenker man ikke sånt. Edit: kommer nok til å være oppe lenge inatt. Endret 6. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Men det er jo bestandig gøy å se slikt om ikke annet. Nesten som man g tenker... Pupper utenfor skjermen... finnes de... he he neida. Ei eller anna dame fra peru har fått tak i msn adressen min nå... og hun plager meg som baer f... eneste grunnen jeg fortsatt er at hun er fin... Og har webcam... ha ha, men hun er ELENDIG i engelsk. Endret 6. desember 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Haha! Hun vil gifte seg med deg og få en rik framtid! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Term, finn noe opptaksgreier og spør henne om hun ikke kan kle av seg? 7 stk på MSN her, men 6 står som "borte"... Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe næh jeg har andre ting å gjøre enn noe sånt. Men er ikke bestandig jeg orker å svare henne så når jeg gjør det så blir hun helt vill. hun har allerede flashet puppene til meg, syke dame. Men kanskje jeg importerer henne inn hit, mest for at hun kan få ta oppvasken og rydde huset, Hun må jo ha sett meg da. Skjønner bare ikke hvordan hun fikk den, kanskje gikk inn på pc'en rett etterpå og skjekket. Men men tidsfordriv når man kjeder seg om natta. ha ha Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ohh nice!! Neste gang.......P R I N T S C R E E N!!! FFS!! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 en del natteravner ser jeg.. MmmMm sitter å spiser smelta ost med grillkrydder på.. nammenam Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ohh nice!! Neste gang.......P R I N T S C R E E N!!! FFS!! Japp. Beviser er påkrevd. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Joda skal jeg vel klare, men pga jeg ikke får lov å chatte på msn så bruker jeg webmessenger. Der kan man ikke se profilbilde eller cam, men får vel vente til jeg kommer hjem en dag å lure henne . Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ah, grandis + Cola + StarGate SG-1 = kooz. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 :S Var nettopp nede på kjøkkenet og der var det ingenting å spise. Har ikke spist noe idag siden 16 tiden og det rumlet. Får ikke kjøpt noe før i 17-18tiden imorgen....idag. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg