Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Aah, så digg! Penger bare strømmer inn. :D:cool: Får nå 500 får å selge det gamle snowboardet mitt, forsinka bursdagsgave av oldemor.... 4109 kr... :D Alt dette har jeg fått må mindre enn en månede. :p Digg

Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til bursdagen min! Data-headset. :)

Full spectrum warrior er forresten mojjo! :wee: Gøy at jeg fikk det til.

Har det jammen gøy om dagen. :love::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre.

Var akkuratt ute å øvelseskjørte nå, følte at det gikk bedre enn sist gang, men det er fortsatt kjedelig :thumbdown:

msn funker foresten for meg... :)

Å kjøre er herlig, men så har jo jeg lappen, så jeg slipper en sidemann som kommenterer. Når jeg er ute og kjører, koser jeg meg med musikk og bare slapper av. Selvsagt er jeg også oppmerksom da, men jeg klarer å slappe av likevel... ;)

Btw, schtilige eljer robB!

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre.

Var akkuratt ute å øvelseskjørte nå, følte at det gikk bedre enn sist gang, men det er fortsatt kjedelig :thumbdown:

msn funker foresten for meg... :)

Nja, du er ikke den eneste. Jeg er 17 og har ikke det trafikale grunnkurset en gang. Probelmet er at jeg ikke gidder og sitte og høre (hmm?) på en svett trafikklærer i tre timer fire ganger for så å betale 2000,- Men det må jo gjøres en gang.. I tillegg har jeg ikke så sinnsyukt lyst til å kjøre heller..

Kjøring er for mekk'ere.

Lenke til kommentar
Det er i disse stunder at det er greit å ha dMSN. Rett inn, uten problemer. :)

Takker Goophy som viste meg lyset den gangen...

Så du har ikke oppgradert til Mercury?

Mercury virket veldig mye bedre enn MSN Messenger.

Jeg lastet det ned, men får beskjed om at Mercury ikke finner internett oppkoblingen min. Jeg regner med at jeg må åpne noen porter i routeren min.

Men hvilke(n) port(er) er det?

Lenke til kommentar

WHAT TO DO?

Ønsker meg ikke noe til jul.

Men et nytt skjermkort jeg har bestilt, har kommet til postkontoret. (Hente det i morra) Skal jeg la være å sette inn det, og åpne esken til julaften, i og med at det ikke er noen andre "store" gaver jeg ønsker meg? Hadde i utgangspunktet tenkt til å betale det selv, og heller ikke tenkt til å vente til jul med det. (Skulle bestilt det for 1 mnd siden).

Og jeg holder på å laste ned The Sims 2 på Bit Torrent. Skal jeg ønske meg det til jul, være greie med produsente å betale, eller skal jeg laste det ned fra torrent, satse på at jeg blir ferdig med download før jul og satse på at det funker? Vet ikke om jeg ønsker meg det SÅ mye heller.... :hmm:

Eller hva skal jeg i det hele tatt? Ingenting som står på ønskelista og morra mi skal på handletur i morra.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...