ehs5 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Aah, så digg! Penger bare strømmer inn. Får nå 500 får å selge det gamle snowboardet mitt, forsinka bursdagsgave av oldemor.... 4109 kr... Alt dette har jeg fått må mindre enn en månede. Digg Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til bursdagen min! Data-headset. Full spectrum warrior er forresten mojjo! Gøy at jeg fikk det til. Har det jammen gøy om dagen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uff, prøvd å komme meg inn over en halvtime nå... Feil melding Det er i disse stunder at det er greit å ha dMSN. Rett inn, uten problemer. Takker Goophy som viste meg lyset den gangen... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uff, prøvd å komme meg inn over en halvtime nå... Feil melding bruker du msn 7 beta eller noe sånt? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre. Var akkuratt ute å øvelseskjørte nå, følte at det gikk bedre enn sist gang, men det er fortsatt kjedelig msn funker foresten for meg... Endret 5. desember 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre.Var akkuratt ute å øvelseskjørte nå, følte at det gikk bedre enn sist gang, men det er fortsatt kjedelig msn funker foresten for meg... Å kjøre er herlig, men så har jo jeg lappen, så jeg slipper en sidemann som kommenterer. Når jeg er ute og kjører, koser jeg meg med musikk og bare slapper av. Selvsagt er jeg også oppmerksom da, men jeg klarer å slappe av likevel... Btw, schtilige eljer robB! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre. Jeg synes det er digg å kjøre. Sette på en plate med rolige sanger og bare cruise på veien og ikke tenke på noenting. Digg... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bruker forsatt msn 6.2 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er i disse stunder at det er greit å ha dMSN. Rett inn, uten problemer. Takker Goophy som viste meg lyset den gangen... Så du har ikke oppgradert til Mercury? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er i disse stunder at det er greit å ha dMSN. Rett inn, uten problemer. Takker Goophy som viste meg lyset den gangen... Så du har ikke oppgradert til Mercury? Nope. Er det verdt det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er faktisk den eneste jeg kjenner som syntes det er drit kjedelig å kjøre.Var akkuratt ute å øvelseskjørte nå, følte at det gikk bedre enn sist gang, men det er fortsatt kjedelig msn funker foresten for meg... Nja, du er ikke den eneste. Jeg er 17 og har ikke det trafikale grunnkurset en gang. Probelmet er at jeg ikke gidder og sitte og høre (hmm?) på en svett trafikklærer i tre timer fire ganger for så å betale 2000,- Men det må jo gjøres en gang.. I tillegg har jeg ikke så sinnsyukt lyst til å kjøre heller.. Kjøring er for mekk'ere. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Denne her er kul! Hey! Signaturen min! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ja, det blir sikkert digg å ha lappen. Frihet til å kjøre hvor man vil Men det er så frustrerende når man ikke får til noe Kjøring er for mekk'ere. :!: Endret 5. desember 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nope. Er det verdt det? Mja, jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nope. Er det verdt det? Mja, jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Det koster nok muligens noen kalorier. Utsettes til morgendagen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er i disse stunder at det er greit å ha dMSN. Rett inn, uten problemer. Takker Goophy som viste meg lyset den gangen... Så du har ikke oppgradert til Mercury? Mercury virket veldig mye bedre enn MSN Messenger. Jeg lastet det ned, men får beskjed om at Mercury ikke finner internett oppkoblingen min. Jeg regner med at jeg må åpne noen porter i routeren min. Men hvilke(n) port(er) er det? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 WHAT TO DO? Ønsker meg ikke noe til jul. Men et nytt skjermkort jeg har bestilt, har kommet til postkontoret. (Hente det i morra) Skal jeg la være å sette inn det, og åpne esken til julaften, i og med at det ikke er noen andre "store" gaver jeg ønsker meg? Hadde i utgangspunktet tenkt til å betale det selv, og heller ikke tenkt til å vente til jul med det. (Skulle bestilt det for 1 mnd siden). Og jeg holder på å laste ned The Sims 2 på Bit Torrent. Skal jeg ønske meg det til jul, være greie med produsente å betale, eller skal jeg laste det ned fra torrent, satse på at jeg blir ferdig med download før jul og satse på at det funker? Vet ikke om jeg ønsker meg det SÅ mye heller.... Eller hva skal jeg i det hele tatt? Ingenting som står på ønskelista og morra mi skal på handletur i morra. Hjelp? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ønsk deg noen DVD´er... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ønsk deg noen DVD´er... Eventuelt ny mobiltelefon. Det ønsker jeg meg Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 eller bare lnsk deg penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg