nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Forstår ikke svensk. Care to translate? Seriøst? Svensk er jo mye lettere å lese enn f.eks. nynorsk. Synes nå i hvert fall jeg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Seriøst? Svensk lettere enn nynorsk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Seriøst? Svensk lettere enn nynorsk? Pøh, like umulig begge to. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Forstår ikke svensk. Care to translate? Seriøst? Svensk er jo mye lettere å lese enn f.eks. nynorsk. Synes nå i hvert fall jeg. Latterlig. Dessuten var vel poenget at ho ble slekka i ræva av en ukjent pensjonist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Og der sa det stans i HL2. F*ttafeis! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Seriøst? Svensk lettere enn nynorsk? Oh yeah. Svensk er ett stykk lugnt språk. Inte särskilt lätt att skriva, men endå. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det e lugnt. Jeg er stor fan av "Kopps" og "jalla jalla" Så er jeg flink i språk, så jeg skjønner svensk utmerket. Dessuten chatter jeg med dansker, så jeg klarer meg på dansk også. Vi har ikke kommet langt i nynorsk så det kan jeg ikke bedømme Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 21:48 <@dikky> på dager når jeg føler meg helt søppel pleier jeg og neon kompiser å samle oss og drikke og lese poster på forum.hardware.no, vet du om noen har det samme problemet? hvordan kan jeg bli kvitt det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) http://www.aftonbladet.se/nyheter/9907/26/slick.html Forstår ikke svensk. Care to translate? Du burde forstå det! Hvis du ikke forstår det er det om en dame som voknet foran TV´en sammen med en rompeslikker... Hva i helvete er en rompeslikker. (sikkert svensk for julenisse) Edit: ? Endret 5. desember 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *snip* www.klara-klok.no Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva i helvete er en rompeslikker. (sikkert svensk for julenisse) Det er en som slikker andre på rompa. I hvert fall i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kommer ikke inn på msn Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva i helvete er en rompeslikker. (sikkert svensk for julenisse) Det er en som slikker andre på rompa. I hvert fall i denne sammenhengen. SÅ det er faktisk en gruppe svensker som er rompeslikkere.. Jah, de svenskene,, Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kommer ikke inn på msn Hah! Der får du for å ha flere poster enn meg! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Kommer ikke inn på msn Hah! Der får du for å ha flere poster enn meg! en meget god og observang analyse av dette såkalte msn-problemet. Endret 5. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kommer ikke inn på msn Hah! Der får du for å ha flere poster enn meg! Jeg er online! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Uff, prøvd å komme meg inn over en halvtime nå... Feil melding Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så, da var 2x bursdagsbesøk over. Jeg er 3600kr, et kamera-stativ og noe pynte-greier rikere. Har også fått låne en snerten linse til kameraet, en 28-135mm-sak med makro-funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg