Bruun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt? Ikke egentlig, men takk for at du putta de tankene i hodet mitt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Pølsemaking: her men i dag bruker de plastikk.... og kebabkongene bruker vel oksesperm, en del sjapper hr litt stengt pga av at de sperma i sausen(dem alså, ikke okse) det med kebabkjøtte aner jeg ikke.... Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En skikkelig bratwurst er ikke syntetisk plasttull. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Pfft, de er gode asså! Edit: Pepperkakene* Endret 5. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Yeah! Fortell meg mer om kebabkongen sin saus! Jeg MÅ vite mer! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Pfft, de er gode asså! Edit: Pepperkakene* Oralsex med pepperkaker... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 NEI! Vi skal ha ribbe til middag. Jeg hater ribbe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 YEAH! Vi skal ha ribbe til middag. Jeg digger ribbe Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) -------- vi skal ha ribbe til middag, jeg er nøytral til ribbe. Endret 5. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 nei da stikker jeg til svigers og eter meg feit ... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Pfft, de er gode asså! Edit: Pepperkakene* Oralsex med pepperkaker... Tror det var den siste pepperkaken min denne jula... iallefall i dag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi skal ha ribbe til jul.....i tillegg til kalkun, lammekjøtt og sikkert pinnekjøtt for de som liker det Blir fråtsing ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som gidder å hjelpe meg litt med tyskleksen? Oversett dette til tysk: - Vennen hennes bor i Wien - Konen hans kommer fra (aus) Tromsø - Martin finner ikke boken sin - Claudia sover i sengen sin Takk! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi skal ha ribbe til jul.....i tillegg til kalkun, lammekjøtt og sikkert pinnekjøtt for de som liker det alt det er jo godt da... (kalkun er kanskje litt... ikke så godt ) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ett lite spørsmål: Hvordan lager men de store svarte "dotene"? Eks: * ditt * datt * snikk * snakk Bare med disse "dotene". Veldig krunglete måte å forklare det på. Men jeg håper dere skjønner det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 slik og slik? [list] [*]slik [*]og slik? [/list] Eller så kan du bruke Alt+Num0149 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) [ list ] [ * ] oi det funket jo... [ /list ] Endret 5. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Akuratt slik ja. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg