Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nam nam. Jeg gleder meg til julaften. Da skal jeg spise svoret på ribba Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AnAnAs din ekle feite gris. Lenke til kommentar
salif Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ribbe ser så forbanna kvalmt ut ;O Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ahh, førjuls julekake gleder Han ene her ble kastrert i ovnen, men med litt melisglasurmagi er han god som ny igjen Holdt på å bli et par transer, men fikk ikke lov til det Hmm, har jeg lite å gjøre tro? HaHaHaHAHa Veldig nice ass. HaHaHA :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er vekdig deilig i kirken. Det er den eneste timen i uken jeg ikke tenker eller bekymrer meg. Er helt rolig og døsig i kroppen. Elsker kirken. Da er vi IKKE to.. Kirka er absolutt hat. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er vekdig deilig i kirken. Det er den eneste timen i uken jeg ikke tenker eller bekymrer meg. Er helt rolig og døsig i kroppen. Elsker kirken. Da er vi IKKE to.. Kirka er absolutt hat. Neida, kirka er et "must have" thing liksom Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nam nam. Jeg gleder meg til julaften. Da skal jeg spise svoret på ribba Julemat! Skal nok spise ei hel ribbeside i år og... Nam! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Høre på det jævla våset og den Jesusdriten gjør meg kvalm. Religion burde vært avskaffa og forbudt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ...whatever. Endret 17. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Men så ikke gå i kirken i det hele tatt da. Edit: var til Dr.X. Endret 5. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men så ikke gå i kirken i det hele tatt da. Unntaket er begravelser og konfirmasjon. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk Hva ellers skulle det vært ? Seff er det huden til grisen. Og at griser ruller rundt i møkk halve dagen er vel heller ingen stor nyhet. Men faen det er godt uansett Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Seff er det godt (ble fortalt dette da jeg var 9 år da.. ), men å ha i bakhodet at det du spiser nå har vært innklint i dritt er ikke no særlig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt? Ja Ja Ja Ja Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Høre på det jævla våset og den Jesusdriten gjør meg kvalm. Religion burde vært avskaffa og forbudt Vet du, jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt? JA! edit: ribbe i dag, skal spise masse av det på toppen. så kan dere tenke på deilig svor som er rulla i dritt. NAM! har vann i kjeften.. Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som har lyst på pepperkakemennene? Føler av en eller annen grunn litt vegring for å spise de Er liksom ingen rett måte å spise noe sånnt på ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som har lyst på pepperkakemennene? Føler av en eller annen grunn litt vegring for å spise de Er liksom ingen rett måte å spise noe sånnt på ^^ Slipp ut din homofile side bare fantasien som stopper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg