Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, førjuls julekake gleder :)

Han ene her ble kastrert i ovnen, men med litt melisglasurmagi er han god som ny igjen :)

Holdt på å bli et par transer, men fikk ikke lov til det :p

Hmm, har jeg lite å gjøre tro? :hmm:

HaHaHaHAHa

Veldig nice ass. HaHaHA :!: :D

Lenke til kommentar
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk :sick:

Hva ellers skulle det vært ? Seff er det huden til grisen. Og at griser ruller rundt i møkk halve dagen er vel heller ingen stor nyhet. Men faen det er godt uansett :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk  :sick:

Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt?

Lenke til kommentar
Jeg spise masse svor helt til en sa til meg at det var huden til grisen, som har rullet seg rundt i møkk  :sick:

Lyst til å vite hvordan pølser lages? Eller hva kebabkongene EGENTLIG putter i sausen sin? Og hvorfor gatekjøkkenkjøtt ikke smaker som annet kjøtt?

JA!

edit: ribbe i dag, skal spise masse av det på toppen. så kan dere tenke på deilig svor som er rulla i dritt. NAM!

har vann i kjeften..

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...