potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Man kan jo også pakke harde ting inn i sokker og sånt, da. Ja, men da ødelegger du sokken.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Øyh, psilocybe har blitt gammel jo. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oi oi! *kaste hatten i været!* Grattis med dagen psilo! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Øyh, psilocybe har blitt gammel jo.Gratulerer så mye! Snart er han bare en gammel forumgris. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *Bukke kongelig* Beste ønsker for dagen, herr Sørheim. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snart er han bare en gammel forumgris. HaHaHaHaHa :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snart er han bare en gammel forumgris. HaHaHaHaHa :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Aah, digg med 12 timers skjønnhetssøvn *gjøre seg representabel* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er det snart tur for kirken. Har ikke lyst; fyllesyk er kanskje ikke det beste å komme som i kirken... Nå har jeg lyst på enda en klementin. Det er det beste ved julen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Snart tid for trening på puls tenker jeg vi sier.. Hva faen gjør du i kirka hele tida anyways? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ...whatever. Endret 17. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er der bare hver søndag, vil ikke kalle det "hele tiden". ""bare" hver søndag" :!: Hehe, ja da så.. Jeg går i kirka maks èn gang i året tenker jeg.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er der bare hver søndag, vil ikke kalle det "hele tiden". ""bare" hver søndag" :!: Hehe, ja da så.. Jeg går i kirka maks èn gang i året tenker jeg.. Jeg hever deg med null. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det er vekdig deilig i kirken. Det er den eneste timen i uken jeg ikke tenker eller bekymrer meg. Er helt rolig og døsig i kroppen. Elsker kirken. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ahh, førjuls julekake gleder Han ene her ble kastrert i ovnen, men med litt melisglasurmagi er han god som ny igjen Holdt på å bli et par transer, men fikk ikke lov til det Hmm, har jeg lite å gjøre tro? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kirken har jo den egenskapen at man kan slappe av og la tankene fly.. dog sist gang var under tvang og altfor stivt og pyntelig til å kunne få noe som helst ro.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det ikke bedre med kakedamer? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vanskeligere å lage vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg