Anette_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen psilocybe ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen psilocybe! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rettskriving er det enkleste - dessverre er det ikke det læreren min ser på når jeg skriver stiler. Å kunne skrive morsmålet sitt feilfritt synes jeg er et krav, sånn subjektivt sett. Vi (klassen min) har tross alt lært norsk i femten år. Læreren vår sier at rettskriving er det minst viktige på stiler. Idiot! Enig. Men læreplanen fokuserer mer på innholdet i det du skriver, ikke rettskrivning. På videregående nivå skal man ha lært seg å skrive passelig, fokuseringa går da mer over til innhold. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sitter her og funderer på hva jeg skal ønske meg til jul... Hmm... Har aldri vært sånn før. Skal prøve å ikke ønske meg spill.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rettskriving er det enkleste - dessverre er det ikke det læreren min ser på når jeg skriver stiler. Å kunne skrive morsmålet sitt feilfritt synes jeg er et krav, sånn subjektivt sett. Vi (klassen min) har tross alt lært norsk i femten år. Læreren vår sier at rettskriving er det minst viktige på stiler. Idiot! Enig. Men læreplanen fokuserer mer på innholdet i det du skriver, ikke rettskrivning. På videregående nivå skal man ha lært seg å skrive passelig, fokuseringa går da mer over til innhold. Veldig, veldig enig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen, psilocybe! Spiste oppvarmet pizza fra i går til frokost i dag, jeg. Smakte godt. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er ikke pilocybe en sopp eller noe Uff, jeg kom over denne fæle siden mens jeg prøvde å finne det ut... har man den minste sans for... noe som helst, bør man ikke trykke der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 fete klær? Myke pakker? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 fete klær? Myke pakker? Det går jo ann å lage mye pakker ut av pakker som skal være harde vettu. Pakketeknikk. Gjerne omvendt også.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Myke pakker? Så lenge innholdet er bra så Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Mye pakker kan da være koelige de. Hvem blir vel ikke glad for en 1000-pakning med 1000kroners sedler? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Myke pakker? Så lenge innholdet er bra så Jeg kan lage STORE harde pakker som skuffer noe veldig jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Man kan jo også pakke harde ting inn i sokker og sånt, da. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer med dagen, o'store gjennomhullede bamse. Du er faktisk så gammel at du kunne vært pappaen min (Om du bare hadde blitt kjønnsmoden i veldig ung alder ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerer psilo Jeg sto opp nå jeg. Spiser digg klementin med nye negler Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 VRÆÆÆLLL - Gratulerer med da'n (vet ikke hvem du er da) Må bare legge til at i dag (og i går) har vært et eneste stor nedsig!!! - Måtte disse dagene aldri mer komme! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Spiser digg klementin med nye negler jeg spiser også klementin... - Eller... er akkurat ferdig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Takker og bukker, atter en gang. Nå må jeg nesten rydde litt og gjøre klart til familiebesøk #2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg