Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 *nyyte singel livet eller no* jaja.. trøtt jeg spelt cs og AO såpass mye at jeg går rundt å tenker på at hs=ding.. par på forumet ja koselig.. så da på autofil, artigt som altid.. og om noen har penger til overs send meg en sånn jaguar.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Halfie: La hun få lov til å lese da? Altså, hun sa ikke at hun ville slutte å lese, hun sa hun ville slutte å poste en stund, siden stemningen fra visse personer var litt teit en stund. Skjønner henne godt, og syns ikke at det er vits i å rope ut hver gang hun er innom? Dog, så syns jeg hun kunne vært "sterkere" enn hun var da, hadde ikke trengt å ta pause, men på samme tid så kan det være nok av andre personlige ting å stri med, så hvorfor klage på beslutninger vi ikke vet nok om? Bah, nå ble jeg litt alvorlig her.. Skal slutte Når ble det en nyhet at cfd og creaturewhatever var kjærester? Jaja, bare at det er først nå de lanserer softcore bilder da.. Trodde ikke det var så normal praksis fra et par, men men.. Kanskje vi har med et veldig upersonlig og ekshibisjonistisk forhold? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uff, ingenting er så så dumt som sugemerker... Næ, spørs hvor de er det ehh... nei.. De er teite det... Noen spess plass du ville hatt et El'gigante sugemerke a ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 The Flaming Lips er bra saker ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Halfie: La hun få lov til å lese da? Altså, hun sa ikke at hun ville slutte å lese, hun sa hun ville slutte å poste en stund, siden stemningen fra visse personer var litt teit en stund. Skjønner henne godt, og syns ikke at det er vits i å rope ut hver gang hun er innom? Dog, så syns jeg hun kunne vært "sterkere" enn hun var da, hadde ikke trengt å ta pause, men på samme tid så kan det være nok av andre personlige ting å stri med, så hvorfor klage på beslutninger vi ikke vet nok om? jauda, du har rett. Men jeg prøvde bare egentlig å hilse på, på min egen lille merkelige måte, tror jeg Nå satte jeg på sangen igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 B|Real: en ting jeg har lurt på... Hva er den grotta du prater om hele tiden? Kjelleren til en kompis av meg. Det er ei grotte med pistoler på veggene...vedovn...sigaretter over alt...ei grotte rett og slett. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 B|Real: en ting jeg har lurt på... Hva er den grotta du prater om hele tiden? Kjelleren til en kompis av meg. Det er ei grotte med pistoler på veggene...vedovn...sigaretter over alt...ei grotte rett og slett. Romantisk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Grotta høres tøff ut, kan du skaffe noen bilder? Wabby: Eple most er jo dritt digg da! Bestefar har en kasse hjemme, som er i kjølerommet hans, stjeler alltid med meg en eller 4 når jeg er der.... Smaker så utrulig godt hvor surfer du ifra nå da? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uff, ingenting er så så dumt som sugemerker... Næ, spørs hvor de er det Christian her.. De merkene på halsen er ikke så farlig.. Da har jeg bare noe ekstra som minner meg på Monica da Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Forresten, jeg glemte å nevne en ting i min lange alvorlige post..: Det står ihvertfall absolutt ikke meg imot at hun kommer tilbake.. Syns det er så usannsynlig teit at noen skal "fryses ut" (ja, jeg overdriver litt) for noe sånt. Hvis noen føler at de ikke blir lagt merke til i so3, og sliter med selvtillitsproblemer av den grunn, trenger man ikke legge skylden på andre? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Grotta høres tøff ut, kan du skaffe noen bilder? Wabby: Eple most er jo dritt digg da! Bestefar har en kasse hjemme, som er i kjølerommet hans, stjeler alltid med meg en eller 4 når jeg er der.... Smaker så utrulig godt hvor surfer du ifra nå da? Er på jobben og surfer... *kremt* jobber... Eplemost er godt... Men denna til Mozell smakte hent fordærva hest... Ser ut til at jeg Bestiller NGT nå ... Lurer på om det er noe å satse på... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjelleren til en kompis av meg. Det er ei grotte med pistoler på veggene...vedovn...sigaretter over alt...ei grotte rett og slett. Vi har også andre underarter. Reir, hule og bule. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) bjaa: eplemost og mozell med eplesmak er _ikke_ det samme. Eplemost er forresten helt stjerne. Har drukket en _DEL_ av det opp gjenom tidene. Før i tida var det alltid tur i sakuen, så sprette en eplemost når man var fremme, det var gode, gammle dager det I dag har jeg forresten reflektert mye over plastisk kirurgi, skrev en stil om det på skolen. Noen flere som har sett "Ekstreme forvandlinger"? Sykeste søppla jeg har sett. "Er du vakker, er du lykkelig".. @Wabby -> NGT er helt konge, utenom supporten. Men på det punktet er det egentlig ikke noe problem, med tanke på at vi er 1337s hele gjengen her, samme gjelder vel deg *smiske* Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Uff, ingenting er så så dumt som sugemerker... Næ, spørs hvor de er det indeed. ingentinger som sugemerker på pupp?` Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og en ting til, som er forferdelig off topic på en måte, men på en annen ikke: Hvorfor kan ikke navnene som vises nederst(hvor mange som browser nuh) være i alfabetisk rekkefølge? Irriterende.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Åja wabby....leste feil jeg, trudde du mente Eplemost, men så var det mozell ja... da snakker vi FÅtt flytta inn nå da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og en ting til, som er forferdelig off topic på en måte, men på en annen ikke: Hvorfor kan ikke navnene som vises nederst(hvor mange som browser nuh) være i alfabetisk rekkefølge? Irriterende.. Det er ikke så nøye. Bare jeg er først Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og en ting til, som er forferdelig off topic på en måte, men på en annen ikke: Hvorfor kan ikke navnene som vises nederst(hvor mange som browser nuh) være i alfabetisk rekkefølge? Irriterende.. Fordi de vises i tøffhetsgrad... bare se nå: HalTan, Candyfloss, bjaa, nvoetfiv, Arctic, DiMiles, Wabby, sosohal, Soldier_448, ZprMario, zed, SceNEst, Dr3as, flodhest, Kenny000 tøffeste først, så nest tøffeste, osv... logikk gutten min, logikk. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 14 medlemmer: DiMiles, Arctic, Wabby, HalTan, ZprMario, Candyfloss, nvoetfiv, sosohal, Soldier_448, zed, SceNEst, Dr3as, flodhest, Kenny000 slik her Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvorfor står jeg først her da? Paradoks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg